ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
1.Male/ Female
2.Thai nationality holding
3.Prefer 2-3 years in Supervisor Level Experience required
4.Highly responsible & reliable
5.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
6.Must be flexible in terms of working hour
7.Good communication of both writing and speaking
8.Prefer Bachelor degree
9.Able to work in shift
1.To ensure the guest services team are performing their duties in line and to report any issues
2.Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stay in the Serviced Apartment.
3.Assists in answering inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
4.Monitors record of room availability and guests' accounts using computers.
5.Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased.to line manager
1. วันหยุด 7 วันต่อเดือน
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. GROUP INSURANCE
6. Provident Fund
7. โบนัสประจำปี
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
Ascott International Management (Thailand) Ltd.
No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com