×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.12.2019 | Viewers 1,035
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตพญาไท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
HAVE HOTEL EXPERIENCES WILL BE AN ADVANTAGE !!!

DESIRED SKILLS & EXPERIENCES:

- Thai National Only, Male/Female Age: 27- 35*Negotiable
- Experience and knowledge in Marketing and Communication (Online and Offline experience)
- Supervisor/Managerial experience is a must.
- No need to have an experience to work at hotel / restaurant industry, management experience is a plus
- Strong passion/motivation to work in new hospitality business to create the largest hospitality chain
- Positive attitude, strong service mind, patient, leadership
- Excellent both verbal and written communication in Thai and English and inter-personal skill
- Proficient in general computer knowledge
- Being able to work on flexible hours as necessary
Job Details
รายละเอียดงาน
JOB HIGHLIGHTS:

- Being a START-UP member who helps create/build strong organization together with COO (Highly responsible as a founding member)
- Responsible for increasing brand awareness of Kokotel by planning, managing and developing innovative marketing and communication plans, strategies and campaigns.
- As a Head of department, you are expected as a planner and a manager of your team member. You need to have proficient sense of marketing and communication, also are required to have experiences to manage staffs in some form.


DUTIES & RESPONSIBILITIES:
Division roles are followings. Not only as planning, but you need to follow and manage your staffs to proceed tasks.
1. Build Strategy.
a. Target Segmentation (Pre-Open): New Opening Location Investigation, Consumer Trend / Behavior Analysis, Reflect outcome to F&B / Design.
b. Touch Point Analysis (Hotel): Before Visit, During Stay, After Leaving (what is fulfilled, what is shortage for each perspective), and Touch Point Analysis (F&B)
c. Communication Planning: (for above shortage parts) Prioritization to take an action, Coming up with communication way, ROI analysis.
2. Promotion / Ads (ATL)
d. (range) 4 Mass Medias (TV / Radio / Magazine / Newspaper)
e. (tasks) Make / Update Media List (available / approach / potential), Update Media Plan (when / what / ads budget / how), Contents Specification / Update, Execution, Evaluation ROI
3. Promotion / Ads (Online)
f. (range) 3-1. Website / 3-2. Direct Booking Channel (VB) / 3-3. SNS (FB, LINE, IG) / 3-4. TripAdvisor / 3-5. Google / 3-6. Other cyber space (banner, curation site, etc)
g. (tasks) Make / Update Media List (available / approach / potential), Update Media Plan (when / what / ads budget / how), Contents Specification / Update, Execution, Evaluation ROI
4. Promotion / Ads (Offline)
h. (range) 4-1. Regular Event / 4-2. Ad hoc Event / 4-3. Additional Poster / Pop
i. (tasks) Make / Update Event List (including. Tour / Class / Tiny operational service), Update Event Plan (when / competitive point / budget / how), Contents / Tools / Props Creation and Guide Property, Execution at Property, Evaluation ROI
5. Marketing Research
j. (range) 5-1. Make / Update Market Research Plan / 5-2. TrustYou Survey / RepUp Survey.
k. (tasks) Tourism Industry and Trend Analysis, Customer Satisfaction Analysis, Customer Needs Seeking Analysis, Brand Equity Evaluation, Competitor Trend Analysis.
6. Marketing Tools Initiative.
l. (range) 6-1. Marketing Request Management / 6-2. Marketing Tools Management (Pre-Opening) / 6-3. Merchandise.
m. (tasks) Make / Update Merchandise List (existing / upcoming), Item Specification & Plan (size / material / target / benefit / profit), Sourcing / Supplier Communication (w/ Purchasing), Installment / Announcement, Push Up Promotion, Revenue Management and Report.
Welfare
สวัสดิการ
BENEFITS:
- Social Security
- Medical Insurance
- 2 Meals per day
- Public Holiday
- Annual Leave
- Business Leave
- Service Charge
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
140/22 ITF Tower, 12th floor, Silom Rd., Suriyawong, Bangrak, Bangkok 10500  กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.kokotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
13.12.2019
[Ava Sea Resort Krabi] Guest Service Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
[Kokotel] Management Step-up Program
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
[VELA Dhi Udon Thani] Sales and Event Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
13.12.2019
[Internship] - Operations (Kokotel Corporate Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
13.12.2019
[Internship] - Front Office / Guest Service Agent (Bangkok/Krabi/Phuket/Chiangmai)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
13.12.2019
[Internship] - Chef / Commis / Cook Helper (Bangkok/Krabi/Phuket/Chiangmai)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
13.12.2019
[Internship] - Sales & Marketing Department (Corporate Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
12.12.2019
[Internship] - Architectural and Construction Department (Kokotel Corporate Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
12.12.2019
[Internship] - Business Development Department (Kokotel Corporate Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
12.12.2019
[Internship] - Finance and Accounting Department (Kokotel Corporate Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
12.12.2019
[Internship] - Information Technology Department (Kokotel Corporate Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
11.12.2019
[Kokotel Corporate Office] Assistant of Reservation and Distribution
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.12.2019
[ฺKokotel Corporate Office] Associate of Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.12.2019
[Kokotel Corporate Office] Sales E-Commerce
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.12.2019
[Kokotel Corporate Office] Associate of Income Auditor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.12.2019
Guest Service Agent/ Waiter/ Waitress [Kokotel Bangkok Surawong]
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
06.12.2019
[Ava Sea Resort Krabi] Resident Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
03.12.2019
[VELA360] - Branding&Marketing Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
03.12.2019
[VELA360] - Finance Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
28.11.2019
[Kokotel Corporate Office] Cluster Sales (Travel Agents & Corporate)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.11.2019
[Kokotel ฺBangkok Sukhumvit 50]๋Junior Assistant Resident Master (GSA Supervisor/ Restaurant Supervisor)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.11.2019
[Kokotel Phuket Patong] GSA / Waiter / Waitress
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.11.2019
[Kokotel Krabi Oasis] GSA / Waiter / Waitress
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register