รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.08.2022 | Viewers 1,102
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chon Buri
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Previous Belldesk experience preferred
Excellent communication skills and a professional presentation
Strong interpersonal and problem solving abilities
Excellent communication skills and a professional presentation
Strong interpersonal and problem solving abilities
Job Details
รายละเอียดงาน
manages the- bell- staff by setting- work- schedules, assigning- duties- and supervising their day-to-day- work. This includes calling- bell- staff to the front desk for service and overseeing the way they carry out guest services, from transporting luggage to answering guest questions and fulfilling requests.
Welfare
สวัสดิการ
- Employee benefit card offering discounted rates worldwide
- Develop your talent through Academy Accor
- development opportunities and Corporate Social Responsibility activities
- Develop your talent through Academy Accor
- development opportunities and Corporate Social Responsibility activities
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |