×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.03.2020 | Viewers 956
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualifications

Thai Nationality, Male or Female. Age is between 30 - 45 years old.
Bachelor degree or higher in hospitality and tourism, marketing, business administration, and related.
Previous 3 years experience in Hospitality and Marketing Department.
Extensive in developing marketing, campaigns and events strategies is required.
Be creative and innovative.
Strong experience in managing social media and digital presence is preferred.
Be able to work effectively as part of a dynamic team and strong in leadership.
Good organizer, ability to prioritize workload and work within tight deadlines.
Good communication and highly technology driven.
Be very proficiency in English, computer literate, internet and graphic software are required.
Able to work in Chiang Mai Head Quarter.

Apply for this position, please send your resume to
e-mail: [email protected]
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Summary

The Digital Marketing Manager is responsible for execute all communications of corporate branding, strategies and marketing communication activities in order to maximize hotels brand awareness and retain brand identity throughout the markets includes online marketing, digital marketing, offline media activities and social networking. Develop and implement annual marketing budget. Oversee and implement customer retention strategy using e-mail, e-newsletter, and social online media to increase the customer- s frequency and develop direct bookings to the hotels via applicable tools and technology provided.

Plan and manage all marketing, promotional and sales collaterals within corporate design concepts. Manage a fully integrated communication and event calendar for all hotels of B2 Hotel Group. Plan, manage and execute paid search and paid digital media campaigns and not limit to account set up, strategy development, budget setup and optimization returns. Plan, direct, control, manage, coordinate and participate in all markets/data analysis and online feedbacks activities.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด