รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.08.2024 | Viewers 1,471
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Prachin Buri
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
10 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Both Male/Female can apply.
- Excellent leadership skills and exceptional communication skills
- Previous role as an Executive Housekeeper in a similar quality hotel.
- Both Male/Female can apply.
- Excellent leadership skills and exceptional communication skills
- Previous role as an Executive Housekeeper in a similar quality hotel.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Hires, trains and evaluates Housekeeping Department employees.
2. Directs activities of the Housekeeping Department in furnishing daily service to guest rooms and public areas.
3. Assists General Manager in maintenance programs for guest rooms and public areas.
4. Inspects premises, guest rooms, linen rooms, public areas and other areas to assure that employees maintain the property- s standards of housekeeping.
5. Schedules special cleaning programs as required; window washing, carpet shampooing, vent cleaning, general cleaning and other programs may be included in the cleaning program directed by the General Manager and Housekeeping.
6. Maintains a monthly inventory of guest and housekeeping supplies and linen, submitting requisitions to the General Manager for replacement of supplies and equipment.
7. Originates work orders for needed repairs to guest rooms or public areas and review with General Manager.
8. Issues all supplies and equipment for cleaning of guest rooms (and other areas), in accordance with policy and procedures.
9. Purchases all basic cleaning implements, supplies and equipment as directed and advised by the General Manager.
10. Makes sure that all cleaning agents are properly diluted and used according to instructions.
11. Prepares personnel forms by submitting up-to-date information as changes in status occur.
12. Assures that all employee Rules and Regulations are followed and report any deviations to the General Manage immediately.
2. Directs activities of the Housekeeping Department in furnishing daily service to guest rooms and public areas.
3. Assists General Manager in maintenance programs for guest rooms and public areas.
4. Inspects premises, guest rooms, linen rooms, public areas and other areas to assure that employees maintain the property- s standards of housekeeping.
5. Schedules special cleaning programs as required; window washing, carpet shampooing, vent cleaning, general cleaning and other programs may be included in the cleaning program directed by the General Manager and Housekeeping.
6. Maintains a monthly inventory of guest and housekeeping supplies and linen, submitting requisitions to the General Manager for replacement of supplies and equipment.
7. Originates work orders for needed repairs to guest rooms or public areas and review with General Manager.
8. Issues all supplies and equipment for cleaning of guest rooms (and other areas), in accordance with policy and procedures.
9. Purchases all basic cleaning implements, supplies and equipment as directed and advised by the General Manager.
10. Makes sure that all cleaning agents are properly diluted and used according to instructions.
11. Prepares personnel forms by submitting up-to-date information as changes in status occur.
12. Assures that all employee Rules and Regulations are followed and report any deviations to the General Manage immediately.
Welfare
สวัสดิการ
*Staff Housing.
*Officer Check.
*Service Charge
*Group life insurance.
*Public holiday 14 days/year.
*Vacation 14 days/years.
*Day off 6 days/month.
*Officer Check.
*Service Charge
*Group life insurance.
*Public holiday 14 days/year.
*Vacation 14 days/years.
*Day off 6 days/month.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.09.2024 |
Restaurant Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.09.2024 |
Front Desk Manager [ผู้จัดการแผนกต้อนรับ] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.09.2024 |
Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.09.2024 |
Marketing Manage (MACOM) for on line marketing, images. จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.09.2024 |
Assistant Chief Engineer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.09.2024 |
Waiter/Waitress (FB Attendant) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
08.09.2024 |
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.09.2024 |
Electrical and Sound Technician /AV จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
08.09.2024 |
Assistant Director of Sales จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
22.08.2024 |
Account Payable Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
21.08.2024 |
Assistant Front Office Manager [ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
16.08.2024 |
Executive Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
15.08.2024 |
Personal Assist to General Manager (Secretary to GM) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
15.08.2024 |
Financial Controller จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |