×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.09.2021 | Viewers 3,924
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Khon Kaen
ขอนแก่น

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- A minimum of five 5 years of experience in Hospitality, Operations, and IT support roles.
- Degree in Information Technology.
- Manage a team, execute operations.
- Preopening experience.


Job Details
รายละเอียดงาน
1.Responds courteously and efficiently to queries and problems from guests and system users.
2.He / She must be a self-starter, alert, energetic, responsible and flexible.
3.Responsible for smooth functioning and co-ordination of vendors for Guest Internet, Property Management Systems - PMS, Point of Sale - POS, IPTV, Telephony systems and other software vendors.
4.Ability to troubleshoot hardware and software problems.
5.Responsible for overseeing and handling network configuration, Servers, Workstations, Networking equipment, PABX, email accounts, and also support for the underlying server/desktop infrastructure.
6.Must know the Network fundamentals, general network setup and device configuration.
7.Knowledge of network infrastructure, including CAT5/6 cabling, wireless networks, network switches, WAN/LAN, domain controller, Active Directory, firewall and VPN applications.
8.Prepare & Implement Preventive Maintenance Schedule for all IT hardware & Software.
9.Managing Disaster Recovery Process and ensuring regular daily backup is taken.
10.Anti virus setup and day to day support.
11.Able to plan, assign and take the report from the IT team.
12.Identifies and implements solutions to user challenges and concerns associated with the use of personal computer equipment.
13.Maintains a system error / progress log book and deals with reported problems.
14.Responsible to ensure that IT Audit points are implemented as per relevant Standard operating Procedures.
15.Is aware of IT Security Policies and ensures implementation through regular staff training.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Senior Guest Service Agent - Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Director of Finance - Ad Lib Hotel Khon Kaen
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Gardener [คนสวน] - Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Room Attendant [พนักงานทำความสะอาดห้องพัก] - Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.04.2024
Housekeeping Supervisor- Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.04.2024
Student Trainee (นักศึกษาฝึกงาน)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Line & Uniform Room Attendant- Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Technician [ช่างเทคนิค] - Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.04.2024
Waiter / Waitress - Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Bartender [บาร์เทนเดอร์] - Ad Lib Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด