×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.03.2024 | Viewers 2,756
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตพระโขนง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 2 - 4 years of hands-on Hotel Revenue Management experience.
- A strong command of both written and spoken English is required; additional languages an asset.
- Bachelors or Masters Degree in Hotel Management, Tourism or Economic Studies.
- Highly computer literate with a high level command of Excel.
- Knowledgeable of hotel technology: PMS, Channel Manager, GDS, CRS, Extranets
- Able to develop relationships with 3rd parties and the hotel teams.
- Capacity to read situation, understand environments and respond accordingly
- Ability to work across all levels and functions of client portfolio under own initiative in a highly pressured environment.
- Well developed interpersonal, adaptive influencing and supervisory management skills
- Minimum of 2 years of Distribution or E-Commerce experience in the hospitality industry
- Existing relationship with OTAs- Market Manager is preferred
- Good command of written and spoken English
Job Details
รายละเอียดงาน
- Actively involved in planning initiatives to grow online and direct segment to all hotels.
- Manage and monitor implementation of e-commerce strategies
- Daily management of hotel online presence on various OTAs, website and GDS
- Maximize and improve sales conversion
- To maintain accuracy, parity and daily update of information, room rate, inventory and other content in PMS, Channel manager tool and GDS.
- To control allocations and room inventory together with reservation team.
- Assist Marketing Team with ideas of Digital Marketing activities, social media and other online presence
- Create, implement and optimize marketing initiatives and promotions online.
- Implement revenue management strategies and processes in our client hotels, in order to optimize and maximize its revenues
- Implement revenue management operations, procedures and best practices.
- Identify new revenue opportunities.
- Provide daily, weekly and monthly reporting.
- Optimize and expand distribution partnerships.
- Act as overall business development consultant for the hotel manager/owner.
- Challenge and influence hotel to improve service level and operational standards.
- Build and maintain strong working relationships with levels of staff at the client hotel.
- Travel regularly to each hotel.
Welfare
สวัสดิการ
- staff food

- service charge

- uniform

- Transportation Expense

- Telephone Charge

- social Security

- group insurance

- statutory holiday

- other legal
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด