ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Guest Service Supervisor - Riva Vibe Hotel (คลองสาน)
PCL Hospitality Co., Ltd
สถานที่ทำงาน : กรุงเทพ
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Previous Front Office experience in supervisory / management level more than 2 years.
- Brachelor degree preferred.
- Proficient in English.
- An operational knowledge and proficiency in Front Office Systems-Comanche System and Microsoft Office365 (Word, Excel, PowerPoint).
- Reporting into the Front Office Manager, you will be responsible for managing the smooth operation of the hotel overnight.
- Ensuring that all brand standards are adhered to and that excellent standards of customer service are delivered.
- Your role will include running night audit, health and safety checks and dealing all guests requests.
- The successful applicant for this role will deliver excellent customer service, have a positive ?can do' attitude, be willing to learn and show that they care.
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com