×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.06.2019 | Viewers 3,128
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-At least college or degree in any field
-New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
-Good inter-personality skill and outgoing, friendly
-Strong in English communication skill
-Strong in problem solving skills, and execution of work
-Computer literate
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To perform check-in, Check-out and cashiering for hotel guests.
2.Handle reservation calls, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.
3.Monitor daily arrivals, departures, VIP list ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic
expectations are met and ensure all reservations are honoured.
4.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets, menus/promotions, sports club, golf club.
5.To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
6.Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
7.Report health, safety,and security hazards to the assistant manager-front office ,and/or manager on duty.
8.Attend training and meeting as required.
9.Keep up to date and communicate hotel marketing directions and promotions.
10.Be fully aware at all times of the selling strategy, rates and booking status of the hotel and ensure timely and accurate communication of this to all concerned departments.
11.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
12.At the end of each shift, the report should be sent as an email to Front Office Manager and all management for information action.

Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณเกศฎา คำมานิตย์ (คุณเกศฎา คำมานิตย์)
100-100/1 หมู่ 4 ถ.บางนา-ตราด กม. 14 ต.บางโฉลง อ.บางพลี สมุทรปราการ 10540 สมุทรปราการ
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.06.2019
Driver/Bellman
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Restaurant Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
General Cashier เจ้าหน้าที่การเงิน
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Room Attendant
จำนวน 6 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Steward [พนักงานล้างจาน]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Security Officer (เจ้าหน้าที่รักษาความปลอดภัย)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Waitress and Waiter [พนักงานเสิร์ฟ]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Assistant Financial Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
F&B Cashier [แคชเชียร์]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.06.2019
Cost Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.06.2019
Graphic Designer / Artist
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.06.2019
Sous Chef ครัวไทย
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Guest Service Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Marketing Manager (Golf, Sports & Hotel)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Cook (กุ๊ก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Guest Service Agent Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.06.2019
Income Auditor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register