รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.11.2023 | Viewers 8,440
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-At least college or degree in any field
-New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
-Good inter-personality skill and outgoing, friendly
-Strong in English communication skill
-Strong in problem solving skills, and execution of work
-Computer literate
-New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
-Good inter-personality skill and outgoing, friendly
-Strong in English communication skill
-Strong in problem solving skills, and execution of work
-Computer literate
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To perform check-in, Check-out and cashiering for hotel guests.
2.Handle reservation calls, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.
3.Monitor daily arrivals, departures, VIP list ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic
expectations are met and ensure all reservations are honoured.
4.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets, menus/promotions, sports club, golf club.
5.To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
6.Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
7.Report health, safety,and security hazards to the assistant manager-front office ,and/or manager on duty.
8.Attend training and meeting as required.
9.Keep up to date and communicate hotel marketing directions and promotions.
10.Be fully aware at all times of the selling strategy, rates and booking status of the hotel and ensure timely and accurate communication of this to all concerned departments.
11.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
12.At the end of each shift, the report should be sent as an email to Front Office Manager and all management for information action.
2.Handle reservation calls, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.
3.Monitor daily arrivals, departures, VIP list ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic
expectations are met and ensure all reservations are honoured.
4.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets, menus/promotions, sports club, golf club.
5.To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
6.Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
7.Report health, safety,and security hazards to the assistant manager-front office ,and/or manager on duty.
8.Attend training and meeting as required.
9.Keep up to date and communicate hotel marketing directions and promotions.
10.Be fully aware at all times of the selling strategy, rates and booking status of the hotel and ensure timely and accurate communication of this to all concerned departments.
11.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
12.At the end of each shift, the report should be sent as an email to Front Office Manager and all management for information action.
Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.03.2024 |
Marketing & Graphic Designer Executive/Assistant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
19.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
19.03.2024 |
Assistant Golf Operation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
19.03.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.03.2024 |
Safety & Training Officer (จป วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
19.03.2024 |
Assistant Director of Finance จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 70,001 - 80,000 |
|
19.03.2024 |
Reservation Officer (พนักงานรับจองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |