×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.04.2024 | Viewers 8,903
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-At least college or degree in any field
-New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
-Good inter-personality skill and outgoing, friendly
-Strong in English communication skill
-Strong in problem solving skills, and execution of work
-Computer literate
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To perform check-in, Check-out and cashiering for hotel guests.
2.Handle reservation calls, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.
3.Monitor daily arrivals, departures, VIP list ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic
expectations are met and ensure all reservations are honoured.
4.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets, menus/promotions, sports club, golf club.
5.To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
6.Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.
7.Report health, safety,and security hazards to the assistant manager-front office ,and/or manager on duty.
8.Attend training and meeting as required.
9.Keep up to date and communicate hotel marketing directions and promotions.
10.Be fully aware at all times of the selling strategy, rates and booking status of the hotel and ensure timely and accurate communication of this to all concerned departments.
11.Complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.
12.At the end of each shift, the report should be sent as an email to Front Office Manager and all management for information action.

Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสุขภาพกลุ่ม
2. ประกันชีวิตกลุ่ม
3. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
4. ประกันสังคม
5. กองทุนเงินทดแทน
6. Service Charge
7. ยูนิฟอร์ม
8. อาหาร เป็นต้น
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (Human Resources)
100-100/1 หมู่ 4 ถ.บางนา-ตราด กม. 14 ต.บางโฉลง อ.บางพลี สมุทรปราการ 10540 
เว็บไซต์ : www.eastinhotelsresidences.com/eastinthanacitygolfbangkok
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Cost Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Reservation Officer (พนักงานรับจองห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
24.04.2024
Kiosk Service [พนักงานประจำซุ้มเครื่องดื่มสนามกอล์ฟ]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.04.2024
General Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Guest Service Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Assistant Golf Operation Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
24.04.2024
Cost Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
24.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
English Teacher (Part Time)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
24.04.2024
General Technician
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด