รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.10.2024 | Viewers 2,925
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Suvarnabhumi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
4 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
DUTIED AND RESPONSIBILITIES:
1. Handle guest and administrative message service
2. Up-sell hotel services, use guests' name, verify requests and maintain a positive "can- do" attitude and tone of voice at all times
3. Do the inventory control and issuance of keys, radios and pagers
4. Log telephone repair and emergency reports with appropriate tracking codes in computer
5. Provide callers with hotel information and maintain and update information files
6. Be familiar with, inspect, and maintain all Guest Services office equipment
7. Be able to use pagers, radios and two way communications systems
8. Prepare all Guest Services reports
9. Assist and process all in-house requests and needs from all departments
10. Perform any additional tasks to ensure that any needs that directly or indirectly affect the guests are met.
1. Handle guest and administrative message service
2. Up-sell hotel services, use guests' name, verify requests and maintain a positive "can- do" attitude and tone of voice at all times
3. Do the inventory control and issuance of keys, radios and pagers
4. Log telephone repair and emergency reports with appropriate tracking codes in computer
5. Provide callers with hotel information and maintain and update information files
6. Be familiar with, inspect, and maintain all Guest Services office equipment
7. Be able to use pagers, radios and two way communications systems
8. Prepare all Guest Services reports
9. Assist and process all in-house requests and needs from all departments
10. Perform any additional tasks to ensure that any needs that directly or indirectly affect the guests are met.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- ประกันกลุ่ม
- ประกันสังคม
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน / เดือน
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ
- ชุดยูนิฟอร์ม 3 ชุด / บริการซัก-รีด
- ประกันกลุ่ม
- ประกันสังคม
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน / เดือน
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ
- ชุดยูนิฟอร์ม 3 ชุด / บริการซัก-รีด
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources (HRM)
DIVALUX RESORT & SPA (โรงแรมดีวาลักซ์ รีสอร์ท แอนด์ สปา) 88 moo 3 Sriwaree Road, Sisa Chorkhe Noi, Bang Sao Thong, Samut Prakan, 10570
เว็บไซต์ : https://www.divaluxhotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
DIVALUX RESORT & SPA (โรงแรมดีวาลักซ์ รีสอร์ท แอนด์ สปา) 88 moo 3 Sriwaree Road, Sisa Chorkhe Noi, Bang Sao Thong, Samut Prakan, 10570
เว็บไซต์ : https://www.divaluxhotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
30.10.2024 |
Trainee ( All Dept.) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
30.10.2024 |
Cost Controller Assistant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
30.10.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
28.10.2024 |
Steward จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
28.10.2024 |
IT SUpervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
28.10.2024 |
Waiter/Waitress (พนักงานเสิร์ฟ) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
28.10.2024 |
Laundry Staff (พนักงานซักรีด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
28.10.2024 |
Airlines Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
28.10.2024 |
E-Commerce Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |