รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.04.2024 | Viewers 763
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Kood
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Minimum 1 year of experience in a similar role in a luxury five-star hotel/resort
Job Details
รายละเอียดงาน
- To provide seamless coordination between the Resort and the Reservation team
- To handle and manage all the guest inquiries received via social media & Line
- Handling E-mails, phone calls, and guest requests related to Soneva Kiri
- To ensure that all payments are followed up and received on time so that we do not face any monetary losses due to a negligence from the Reservations team
- To attend all Reservations-related tasks such as creating reservations, sending confirmations and
invoices, and all other tasks per company standards.
- Upsell the guest- s activities, destinations dining, and experiences
- To ensure all reservations loaded in Opera are correct as per the previous communications thread (only
for the property where the host is based in)
- To conduct FILE CHECKS of 3 and 14 days, this includes following up on ALL details like double-checking guest names, international and domestic flights, payment (in some cases), profile check, meal plans, preferences, MSP is completed, booking chef dinners, experiences etc.
- Uploads proforma invoices in the correspondence drive at least three days prior the guest- s arrival.
- Ensures the rates are matching between the Correspondence and our PMS Opera
- Generates ALL type of pre-arrivals correspondence
- Update the lead tracker on daily basis and do the required follow-ups
- To handle and manage all the guest inquiries received via social media & Line
- Handling E-mails, phone calls, and guest requests related to Soneva Kiri
- To ensure that all payments are followed up and received on time so that we do not face any monetary losses due to a negligence from the Reservations team
- To attend all Reservations-related tasks such as creating reservations, sending confirmations and
invoices, and all other tasks per company standards.
- Upsell the guest- s activities, destinations dining, and experiences
- To ensure all reservations loaded in Opera are correct as per the previous communications thread (only
for the property where the host is based in)
- To conduct FILE CHECKS of 3 and 14 days, this includes following up on ALL details like double-checking guest names, international and domestic flights, payment (in some cases), profile check, meal plans, preferences, MSP is completed, booking chef dinners, experiences etc.
- Uploads proforma invoices in the correspondence drive at least three days prior the guest- s arrival.
- Ensures the rates are matching between the Correspondence and our PMS Opera
- Generates ALL type of pre-arrivals correspondence
- Update the lead tracker on daily basis and do the required follow-ups
Welfare
สวัสดิการ
Benefits (สวัสดิการ)
*** - Service Charge
5 working days/week (ทำงาน 5วัน/สัปดาห์)
Meals & Accommodation (อาหาร7วัน 3มื้อ/วัน และที่พักฟรี)
Uniform (ชุดทำงานพร้อมซักรีดฟรี)
Laundry Service (มีเครื่องซักผ้าบริการฟรี และสามารถส่งเสื้อผ้าส่วนตัวซักได้ฟรีตามข้อกำหนด)
Provident Fund (กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ)
Transportation Allowance (เงินช่วยเหลือค่าเดินทางกลับบ้าน 1,100บาท/เดือน)
Special Flight Resort-BKK-Resort (เครื่องบินส่วนตัวจาก โรงแรมถึงกรุงเทพฯ พนักงานขึ้นฟรีตามข้อกำหนด)
Host Activities (กิจกรรมแน่นๆ)
Others as per Resort Policy (ยังมีสิทธิประโยชน์และกิจกรรมอื่นๆอีกมากมาย) Host Facilities; Gym / Swimming Pool / Tennis Court / Volleyball Court / Table Tennis Table / Host Bar / Host Shop
*** - Service Charge
5 working days/week (ทำงาน 5วัน/สัปดาห์)
Meals & Accommodation (อาหาร7วัน 3มื้อ/วัน และที่พักฟรี)
Uniform (ชุดทำงานพร้อมซักรีดฟรี)
Laundry Service (มีเครื่องซักผ้าบริการฟรี และสามารถส่งเสื้อผ้าส่วนตัวซักได้ฟรีตามข้อกำหนด)
Provident Fund (กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ)
Transportation Allowance (เงินช่วยเหลือค่าเดินทางกลับบ้าน 1,100บาท/เดือน)
Special Flight Resort-BKK-Resort (เครื่องบินส่วนตัวจาก โรงแรมถึงกรุงเทพฯ พนักงานขึ้นฟรีตามข้อกำหนด)
Host Activities (กิจกรรมแน่นๆ)
Others as per Resort Policy (ยังมีสิทธิประโยชน์และกิจกรรมอื่นๆอีกมากมาย) Host Facilities; Gym / Swimming Pool / Tennis Court / Volleyball Court / Table Tennis Table / Host Bar / Host Shop
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Coordinator (Human Resources Coordinator)
Soneva Kiri Resort 110 Moo 4, Koh Kood Sub-District, Koh Kood District, Trat 23000, Thailand
เว็บไซต์ : www.soneva.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
Soneva Kiri Resort 110 Moo 4, Koh Kood Sub-District, Koh Kood District, Trat 23000, Thailand
เว็บไซต์ : www.soneva.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Reservation Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Housekeeping Supervisor / หัวหน้างานแม่บ้าน จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |