รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.04.2024 | Viewers 868
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
* Excellent communication and interpersonal skills.
* Ability to handle multiple tasks simultaneously.
* Strong problem-solving skills.
* Proficiency in Microsoft Office.
* Flexibility to work different shifts, including weekends and holidays.
* Previous experience in the hotel industry preferred.
* Knowledge of reservation and front desk systems.
* Ability to work in a fast-paced environment
* Attention to detail.
* Ability to handle multiple tasks simultaneously.
* Strong problem-solving skills.
* Proficiency in Microsoft Office.
* Flexibility to work different shifts, including weekends and holidays.
* Previous experience in the hotel industry preferred.
* Knowledge of reservation and front desk systems.
* Ability to work in a fast-paced environment
* Attention to detail.
Job Details
รายละเอียดงาน
* Greeting guests on arrival.
* Undertaking front desk service duties.
* Administering check-in and check-outs.
* Assigning rooms and issuing keys.
* Delivering mail and messages.
* Processing guest payments and managing bills.
* Coordinating with housekeeping and engineering.
* Acting as a central source of information for guests during their stay.
* Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
* Undertaking front desk service duties.
* Administering check-in and check-outs.
* Assigning rooms and issuing keys.
* Delivering mail and messages.
* Processing guest payments and managing bills.
* Coordinating with housekeeping and engineering.
* Acting as a central source of information for guests during their stay.
* Resolving problems and dealing with conflict or tension with disappointed guests.
Welfare
สวัสดิการ
* Social security
* Group health/life insurance
* Service charge
* Annual physical check-up
* Meal allowance
* Uniform
* Fund to support sports activities
* Staff activities
* Job-related training
* Group health/life insurance
* Service charge
* Annual physical check-up
* Meal allowance
* Uniform
* Fund to support sports activities
* Staff activities
* Job-related training
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณกานดา (SM-HR)
1376/1 ถนนนครไชยศรี แขวงนครไชยศรี เขตดุสิต กรุงเทพฯ 10300
เว็บไซต์ : www.yanhhotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
1376/1 ถนนนครไชยศรี แขวงนครไชยศรี เขตดุสิต กรุงเทพฯ 10300
เว็บไซต์ : www.yanhhotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |