รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.10.2024 | Viewers 1,431
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phuket
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s degree in Business Administration or organization psychology or other related.
- Male/Female.
- Age 25 - 35 years
- At least 3 years- experience working of HR Development.
- Has experience background in leading and supporting teams in areas such as recruitment, training & development would be advantage.
- Demonstrated strategic thinking approach.
- Good public speaking skill and ability to training and development of all levels of employee.
- Ability to deliver instructional presentations.
- Sound skills in Microsoft Office products, Word, PowerPoint and Excel.
- Excellent communication skills, both written and verbal.
- Good in English.
- Ability to provide members with an exceptional service; has good interpersonal skills that enable to work with people at all levels, motivate others and change people's attitudes when necessary
- Male/Female.
- Age 25 - 35 years
- At least 3 years- experience working of HR Development.
- Has experience background in leading and supporting teams in areas such as recruitment, training & development would be advantage.
- Demonstrated strategic thinking approach.
- Good public speaking skill and ability to training and development of all levels of employee.
- Ability to deliver instructional presentations.
- Sound skills in Microsoft Office products, Word, PowerPoint and Excel.
- Excellent communication skills, both written and verbal.
- Good in English.
- Ability to provide members with an exceptional service; has good interpersonal skills that enable to work with people at all levels, motivate others and change people's attitudes when necessary
Job Details
รายละเอียดงาน
- Implement the training program.
- Develop the training methods and learning strategic.
- Monitor and Evaluate training program.
- Be internal trainer.
- Provide opportunities for student trainee.
- Administrative for training section.
- Self and Team Development.
- Develop the training methods and learning strategic.
- Monitor and Evaluate training program.
- Be internal trainer.
- Provide opportunities for student trainee.
- Administrative for training section.
- Self and Team Development.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุดประจำปี
- วันลาพักร้อน 8 - 21 วัน (ตามอายุงาน)
- เงินค่าเดินทาง
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ/วัน
- เครื่องแบบพนักงาน
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- สหกรณ์ออมทรัพย์
- สวัสดิการกู้ซื้อบ้าน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ประกันสุขภาพ ค่ารักษาพยาบาล
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ประกันสังคม
- ค่าทันตกรรม
- ตั๋วเครื่องบินราคาพนักงาน
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- รางวัลพิเศษตามอายุการทำงาน
- กิจกรรมสันทนาการงานเลี้ยงบริษัทประจำปี
การฝึกอบรมและพัฒนาวิชาชีพ
- วันลาพักร้อน 8 - 21 วัน (ตามอายุงาน)
- เงินค่าเดินทาง
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ/วัน
- เครื่องแบบพนักงาน
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- สหกรณ์ออมทรัพย์
- สวัสดิการกู้ซื้อบ้าน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- ประกันสุขภาพ ค่ารักษาพยาบาล
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ประกันสังคม
- ค่าทันตกรรม
- ตั๋วเครื่องบินราคาพนักงาน
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- รางวัลพิเศษตามอายุการทำงาน
- กิจกรรมสันทนาการงานเลี้ยงบริษัทประจำปี
การฝึกอบรมและพัฒนาวิชาชีพ
Contact
ข้อมูลติดต่อ
HR Recruitment (HR Bangkokaircatering)
Bangkok Air Catering Phuket 138 Moo.1, Sakhu, Thalang, Phuket
เว็บไซต์ : www.bangkokaircatering.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
Bangkok Air Catering Phuket 138 Moo.1, Sakhu, Thalang, Phuket
เว็บไซต์ : www.bangkokaircatering.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
11.10.2024 |
Bartender [บาร์เทนเดอร์] ประจำร้านอาหารบราสเซอรี่ไนน์ สาทร ซ.6 จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
11.10.2024 |
Cosmis A (ผู้ช่วยหัวหน้าครัว) บราสเซอรี่ 9 สาทร ซ.6 จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
11.10.2024 |
Waitress / Waiter (ฺร้านบราสเซอรี่ไนน์ สาทร ซ.6) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
11.10.2024 |
Cosmis B (ผู้ช่วยครัว) ร้านอาหาร บราสเซอรี่ 9 สาทร ซ.6 จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
11.10.2024 |
Waitress and Waiter [พนักงานเสริฟ] ประจำร้านอาหารอัลซาราย สีลม ซ.2/1 *ยินดีรับนักศึกษาจบใหม่ จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
11.10.2024 |
Steward (พนักงานล้างจาน) ประจำร้านอาหารอัล ซาราย สีลม ซอย2 จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
11.10.2024 |
ผู้ช่วยกุ๊ก / Cook Helper (ประจำร้านอาหารอัล ซาราย สาทร ซอย6) จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
11.10.2024 |
Chef de Partie (หัวหน้าครัว) ร้านอาหาร อัลซาราย สาทร ซ.6 จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
11.10.2024 |
Administrative Officer (สาทร ซ.6) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
11.10.2024 |
Training Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Store & Receiving Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Receiving Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Loader(สัญญาจ้าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Hygiene Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Airline Account Manager จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
11.10.2024 |
Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Chef de Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Demi Chef de Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |