รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.12.2014 | Viewers 672
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
a) Education: Diploma or Bachelor /G.E.D. equivalent
b) Skill and Knowledge: Customer Service Orientated, Problem Solving Skills, Reservation and E-commerce skill.
c) Years of experience: 1 year of relevant experience.
d) Interpersonal skill
- Communication skill:
Telephone Etiquette Skills.
- English ability:
English and Thai Language Proficiency.
e) Other special requirements skill: Safety Orientated, Adaptability/Flexibility, Stress Tolerance
b) Skill and Knowledge: Customer Service Orientated, Problem Solving Skills, Reservation and E-commerce skill.
c) Years of experience: 1 year of relevant experience.
d) Interpersonal skill
- Communication skill:
Telephone Etiquette Skills.
- English ability:
English and Thai Language Proficiency.
e) Other special requirements skill: Safety Orientated, Adaptability/Flexibility, Stress Tolerance
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for Front office operation and assignment tasks, assure guest satisfaction maintaining a high level of service to guests. Suggests, initiates and recommends all measures which may maximize Guests- comfort and improve customer relation.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |