ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ชาย
full-time
1.To receive order from customer and responsibilities in cashier.
2. To assist hotel guests efficiently, courteously and professionally
3. To maintain a high customer service with the customers always in mind
4. To perform all duties and responsibilities in a manner
5. Pleasant personality and service-minded oriented
6. Good interpersonal skills
7. Self-motivated, Friendly, Positive Attitude, Energetic and mature
8. Managing and Training staff.
9.Good command in English.
รับผิดชอบในตำแหน่งงาน และทำงานให้บรรลุเป้าหมายที่กำหนด
1.ประกันสังคม (Social Insurance)
2.อาหาร 2 มื้อ ( Free 2 meals)
3.Uniforms
4.ค่าภาษา (Special Language Skills Plus)
5.สิทธิในการใช้ส่วนลดราคาค่าอาหารสำหรับพนักงานในห้องอาหารของโรงแรม (Special Discount for Employees at V Cafe)
6.เบี้ยขยัน (Incentive Pay)
-และอื่นๆ-
ไม่ข้อมูล
V Residence Serviced Apartment
704/1 อาคาร วี เรสซิเด้นท์ ถ.สุขุมวิท คลองตัน คลองเตย กรุงเทพ 10110 www.vresidence.com