×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.11.2018 | Viewers 3,528
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตดอนเมือง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
2.Provides functional assistance and direction to all departments.
3.Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
4.Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
5.Responds to guest needs and resolves related problems maintaining record for management.
6.Supervises and directs Reception personnel.
7.Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
8.Ensures guest and Hotel Club Member guests receive special attention.
9.Inspects front of house and back of house, lobby, front entrance and rooms regularly for cleanliness and maintains record through Inspection reports.
10.Assists Guest Relation in greeting, rooming and sending off guests.
11.Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of employee.
12.Provides input for Front Office meetings.
13.Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
14.Checks billing instructions and monitors guest credit daily and checks report.
15.Analyses and approves discounts and rebates.
16.Analyses the rate potential revenue report to ensure room revenue is controlled.
17.Takes action with the Property Management System (PMS) in emergency situations.
18.Fully conversant with all hotel emergency procedures.
19.Ensures front line employee complies with FIT Marketing techniques and maximize sales.
20.Ensures Business Center is controlled in absence of the administrator.
21.In absence of Reservation employee, checks all incoming faxes and reply if urgent.
22.Ensures system Back-up save is done daily as scheduled and maintain a record.
23.Assists guest in having access to Internet.
24.Assists guest in resolving any difficulties with the Safety Box in the room.
25.Coordinates with outlets in keeping the linen back at the Laundry during late at night.
26.Assists other outlets in opening the stores and maintain proper records.
27.Ensures hotel mail is checked regularly and forwarded to appropriate departments.
28.Ensures the master key record is maintained and all keys signed in and out without exception.
29.Checks all correspondence for following days arrivals ensuring all requests are met and rooms are correctly assigned.
30.Controls room allocations.
31.Ensures all hotel Limousines are to standard before departing hotel and charges are posted correctly.
32.Holds daily briefings.
33.Ensures room and taxes are posted correctly on bills.
34.Ensures all employees are aware of daily functions.
35.Ensures guests observe the hotel dress code.

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด