×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.01.2017 | Viewers 1,506
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Casual
จ้างเป็นระยะเวลาที่กำหนด
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
*****Japanese language*****
- Age 25 - 35 years old
- Thai nationality
- Good reference
- More experience in leisure background
- Negotiation skills
-Japanese language
-Bachelor degree in any field
-At least 2-3 year(s) of experience in Tourism and Travel Agencies or Hotel, preferably in Sales and/or Reservation Field
-Good Command in English
-Service-minded, Creative and Proactive
-Able to work under pressure
-Willing to Learn in a Changing environment
-Well organized, responsible and Systematic
-MS literate, Excel, Word and any reservation system
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Handle general administrative work
- Group Proposal issuing
- Confirmation letter issuing
- Contract rate issuing & signed copy filing
- Group room reservation
- Sales document filing
- Duty Roster of Sales Department
2. Prepare monthly sales report for DOSM
3. Answer and respond to telephone inquiries and accurately record messages for sales staff and distribute accordingly.
4. To take booking inquiry information via phone and prepare paperwork.
5. Handle any other administrative job scope as assigned by the DOSM
6. To handle correspondence relating to sales activities as preparing document & sales tools for sales call visit, table top sales, trade show, sales meeting & training.
7. To handle correspondence relating to customers as hotel inspection arrangement.
8. Act as liaison between Sales Manager and Clients.
9. Coordinate mailings to producers relaying special rates and/or changes in contract terms as directed.
10. Maintain current, complete hotel customer files as dictated by sales reports provided by Sales Manager and Director of Sales & Marketing.
11. Organize, file and retrieve documents in appropriate binders in order to maintain essential records.
12. Bachelor degree in any field (New Graduate are welcome)
13. At least 1-2 year(s) of experience in Real Estate, Tourism and Travel Agencies or Hotel, preferably in Sales and/or Reservation Field
14. Good Command in English
15. Service-minded, Creative and Proactive
16. Able to work under pressure
17. Willing to Learn in a Changing environment
18. Well organized, responsible and Systematic
19. MS literate, Excel, Word and any reservation system
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด