×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

F&B Service Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Thai or Expat
At least 2 years experience in Food & Beverage Management.
Organized, systematic, strong leadership, Excellent customer service, team builder, aptitude to delegation, supportive, acute sense of planning and good organization skills., analytical, patience, creative, dynamic and result oriented.
Excellent organizational, verbal and written English communication, with Thai an advantage,
Computer literate is necessary.
Ability to work under pressure, pleasing personality, polite and courteous
Knowledge of Bangkok Marketplace

รายละเอียดงาน

To ensure the smooth operation of various outlets and are individually profitable in accordance with the standards of the hotel and targets.
To monitor all costs and recommend/institute measures to control them.
To ensure that an effective marketing approach is applied to all outlets
To fully understand the market needs and desires for each outlet. Work closely with Exec Chef to ensure that the menus are developed for the outlets accordingly.
To ensure monthly forecasts are prepared.
To prepare, along with his/her outlet teams, a yearly Marketing Plan for each outlet, which is the basis of the yearly business plan.
To continuously seek ways to assist management in the outlet to maximize revenues and profit.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

------

เลขที่ 94 อิมแพ็ค เมืองทองธานี ถ.ป๊อปปูล่า ต.บ้านใหม่ อ.ปากเกร็ด novotelbangkokimpact.com
ปิดรับสมัครแล้ว