×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.05.2017 | Viewers 1,422
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Experience : At least 4 years in the same position.

Language : Capable of written and spoken English.

Flexibility : Able to work long & irregular hours.

Special skill : Basic knowledge of hotel and accounting.
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for ensuring the smooth functioning and develop the hotel's computer system.
- Responsible to control the software and hardware operation of the computer system.
- To take care all it's related peripherals and interfaced devices.
- To discharge the duties in an effective and efficient manner.
TECHNICAL RESPONSABILITIES

- To assist for training the staff to operate the main 3 software, Introduction to the system., Front Office functions (Hotel Information System), Back Office functions, Outlets functions, Interface system (Point of Sale, PPV and PABX) --> Front Office --> Back Office.
- To assist in training basic computer knowledge and use the package software such as Microsoft Office, Internet etc.
- To solve the problem of using the peripherals of Front and Back Office system and Operating system.
- To assist the checking of the hardware out of service
- To solve the Front Office, Back Office and Sale & Catering software problem.
- To stand by and take immediately action when major computer breakdown occurred.
- To solve the problem of using the peripherals of Point of sale system.
- To assist the checking of the hardware and software out of order before call for service.
- To suggest for using Micro-computer, hardware and software
- To support Front Office, Back Office and Sales & Catering Software.
- Check system status to verify file size and capacity.
- Monitor automatic Back Office backup (at 3:00 a.m.).
- Check all print out error from night auditor.
- Check all peripherals to work smoothly.
- Meeting with staff to update job situation.
- Check and clear some files that is not necessary for all systems.
- Purge guest files.
- To do special reports for Sales and Account Receivable.
- Issue and follow-up goal & objective.
- To verify month-end processing of Back Office system to be completed.
- To assist for checking the reports when department have problems.
- To write a new program as operation requires.
- To check and change database when user request.
- To suggest the method to use the database and reports
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด