รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.11.2018 | Viewers 773
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Hua Hin
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Thai Nationality
-Male/Female
-Age 22-30 Years
-Bachelor Degree of a related field
-Good command of spoken and written English
-Good personality
- Please submit your profile photo in resume
-Male/Female
-Age 22-30 Years
-Bachelor Degree of a related field
-Good command of spoken and written English
-Good personality
- Please submit your profile photo in resume
Job Details
รายละเอียดงาน
- Guest Service Agents are responsible for greeting and registering the guest,
- Providing outstanding guest service during their stay, and settling the guest- s account upon completion of their stay. However, the realm of responsibilities will extend beyond that of a typical front desk agent.
- This allows the Guest Service Agent to expand their skill sets and work in a fast paced environment with new challenges daily.
- Primary responsibilities include: registering guests, making and modifying reservations, hotel operator, and concierge duties.
- Guest Service Agents must possess a positive and upbeat personality with a desire to deliver outstanding customer service to our guests.
- Guest Service Agents must have the ability to multi-task, be detail-oriented, and be able to problem solve in order to effectively deal with internal and external customers.
- Providing outstanding guest service during their stay, and settling the guest- s account upon completion of their stay. However, the realm of responsibilities will extend beyond that of a typical front desk agent.
- This allows the Guest Service Agent to expand their skill sets and work in a fast paced environment with new challenges daily.
- Primary responsibilities include: registering guests, making and modifying reservations, hotel operator, and concierge duties.
- Guest Service Agents must possess a positive and upbeat personality with a desire to deliver outstanding customer service to our guests.
- Guest Service Agents must have the ability to multi-task, be detail-oriented, and be able to problem solve in order to effectively deal with internal and external customers.
Welfare
สวัสดิการ
เซอวิสชาร์จ (เฉลี่ยทั้งปี 2559 อยู่ที่ 9,000 บาท/เดือน)
หอพักสำหรับพนักงาน
วันหยุด 6 วัน/เดือน
ฟรีอาหาร 2 มื้อในเวลาทำงาน
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ประกันสุขภาพ/อุบัติเหตุ
ประกันสังคม
เบิกค่ารักษาพยาบาลผู้ป่วยนอก 4 ครั้ง/ปี
ของขวัญกำเนิดบุตร/เยี่ยมไข้
เงินช่วยเหลือในกรณีญาติเสียชีวิต
งานเลี้ยงวันเกิดพนักงานทุกเดือน
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม ฝ่ายบุคคล โทร: 032-536888 , 086-6547603
หรือส่งข้อมูลประวัติส่วนตัวมาที่ อีเมล์ [email protected] www.letussea.com
หอพักสำหรับพนักงาน
วันหยุด 6 วัน/เดือน
ฟรีอาหาร 2 มื้อในเวลาทำงาน
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ประกันสุขภาพ/อุบัติเหตุ
ประกันสังคม
เบิกค่ารักษาพยาบาลผู้ป่วยนอก 4 ครั้ง/ปี
ของขวัญกำเนิดบุตร/เยี่ยมไข้
เงินช่วยเหลือในกรณีญาติเสียชีวิต
งานเลี้ยงวันเกิดพนักงานทุกเดือน
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม ฝ่ายบุคคล โทร: 032-536888 , 086-6547603
หรือส่งข้อมูลประวัติส่วนตัวมาที่ อีเมล์ [email protected] www.letussea.com
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |