×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.01.2018 | Viewers 1,032
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Sound practical experience in accounting field, minimum 5 years of experience.

- Minimum 30 years old.
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibility and Authority

1 Maintain proper internal control over revenues of all departments.

2 Ensure all necessary books and records are being properly maintained as required by law.

3 Monitor the financial performance of all departments and advise the Management of any remedial actions required.

4 Review and evaluate account personnel periodically.

5 Develop working knowledge of all procedures and operations as applicable
in the Hotel.

6 Prepare and compile annual budget information on operating, cash flow, capital improvements, special repair and maintenance as well as the preparation of project expenditure for individual projects.

7 Maintain work order system to determine actual against budgeted expenditures.

8 Responsible for accurate preparation of all accounting information which must be completed on specific dates.

9 Review financial statements to determine what remedial action can be taken to correct any unusual variances.

10 Prepare statistical analysis and special reports as required by the Management.

11 Prepare annual budget for approval.

12 Compare continually the budgeted expenditure against actual expenditure and report to the General Manager when unusual variances in individual items occur so that remedial action can be taken.

13 Analyze the food & beverage, house and hotel reports and highlight to the General Manager the unusual variances that should be reviewed.

14 Approve all accounting forms to be used in the Hotel.

15 Supervise the storage and destruction of records in according with retention schedule. To review proper control and security procedures to be sure that they are in force and effective.

16 Supervise the preparation of depreciation and amortization schedules.

17 Supervise the preparation of various governmental schedule and tax reports for various governmental agencies.

18 Review periodically the quality of work originating from the Accounts Dept for accuracy, quality and timeless.

19 Supervise the maintenance of all lease and sub-rental records and to take appropriate action on any delinquent account.

20 Negotiate, review and renew all insurance policies and handle all insurance claims to ensure that they are being properly processed.

21 Control all contracts and legal agreements.

22 Perform other duties as directed by the General Manager.



Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
- others Privilege for management level
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด