×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.02.2018 | Viewers 685
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1 Knowledge and Skills
- Having the knowledge of guest services and procedures relating to the provision of baggage services in hotel is preferred.

2 Education, Training Qualifications


3 Experience
- Minimum 1 years of experience

4 Personality
- Pleasant personality, courteous and efficient, willing to please, confident and tactful.

5 Physical Requirements
- Fit and healthy

6 Minimum 18 years of age

7 Languages
- Fluent in English and Thai
Job Details
รายละเอียดงาน
1 Report for duty on time and in full uniform. Always maintain a smart and friendly appearance.

2 Be attentive and give assistance courteously and quickly. Keep a friendly smile and give his undivided attention to any guests that he is serving

3 Stand at a strategic location and follow a rotation of luggage handling trips.

4 Keep lobby furniture in its proper place, clean ashtrays when necessary.

5 Give assistance to handicap guests.

6 Show guests to Reception Desk upon arrival and escort guests to their rooms.

7 Greet all arriving guests and bid farewell to all departing guests.

8 Work to comply if possible with each and every guest- s request.

9 Check closets and drawers to ensure guests have not left any items behind while checking them out.

10 Receive and count luggage upon check-in and confirm number of luggage with guest upon check-out.

11 Coordinates and ensure delivery of guest luggage for arrivals and departures.

12 Handle requests for temporary luggage storage and luggage storage.

13 Explain and demonstrate the room facilities upon check in.

14 Sell the Hotel- s facilities to both house and city guests.

15 Attend to guests- enquiries pertaining to tourist spots, hotel- s services and any main events in Singapore.

16 Assist check-in of group travelers based on the Hotel- s established procedure and standard.

17 Deliver newspaper, messages and flower baskets to the rooms.

18 Arrange taxi service for both house and city guests.

19 Communicate with GSO&GSA to ensure room guests have made payment before releasing their luggage.

20 Keep all brochures at the rack in order.

21 Assist to keep the Hotel lobby area clean and neat.

22 Clean and maintain good working condition of all luggage trolleys.

23 Control lifts for guests when necessary.

24 Handle the rental of towels for in-house guests.

25 Perform any other duties that may be assigned from time to time.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด