×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.11.2018 | Viewers 2,889
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nakhon Pathom
นครปฐม

Education :
การศึกษา
Secondary Education
มัธยมศึกษาตอนต้น
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
เพศชาย
อายุไม่เกิน 40ปี
มีความเป็นผู้นำ
มีทัศนคติที่ดี
รักงานบริการ
มีความรู้ความชำนาญเกี่นสกับอุปกรณ์ในครัว
มีทักษะด้านคอมพิวเตอร์เป็นอย่างดี
สื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Exhibit behavior and drive that is result focused, builds loyalty, a purposeful and happy work environment and sets the standard for all club staff in guest focus and service.
2. A complete understanding of the Club- s HR Rules & Regulations and the department- s SOPs.
3. Implement the department induction programmer for all new staff who must be made welcome, introduced to the team members and understand their roles and responsibilities.
4. All staff have signed position agreements. Changes must be approved by owner and the GM only.
5. Constantly reviewing the department SOPs and making suggestions to the GM for updates when appropriate. Changes must be approved by owner and the GM only.
6. The organization, hiring, scheduling, supervision, motivation, disciplining of all department staff and their compliance with the SOPs.
7. The training and guidance of all staff using the SOPs and internal and external training services.
8. Conduct regular performance appraisals for all department staff assisted by direct reports.
9. Maintain high staff morale by arranging social activities and participation in general club activities.
10. Make regular recommendations on increasing revenue and saving costs.
11. Make regular recommendations on service and operational improvements.
12. The maintenance and protection of the Clubs- equipment, furnishings and other assets.
13. Represent the club favorably when on and off duty to help attract new customers.
14. Department is in compliance with all government laws, regulations and permits.
15. Report any malpractice which may damage the Clubs- revenue or reputation.
16. As a member of the Club Crisis Management Team, fully understand the Clubs- Emergency Response Procedures.
17. Record all incidents in the department log book which require review and action by GM.
Welfare
สวัสดิการ
ยูนิฟอร์ม
อาหาร / มื้อ
ประกันชีวิตกลุ่ม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด