รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.08.2017 | Viewers 454
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phuket
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Experienced in similar role or position for
3-4 years
2.Pre-opening experience, especially in
recruitment and training is a plus and can
work under construction site
3.Strong knowledge in human resource and
administrative area such as time attendant,
labor law, payroll, staff benefit and
welfare, training plan etc.
4.Able to handle work in small scale staff to
larger scale in the future
Effective communication , fluent in English
skills
5.Able to work hard and under pressure,
independents play as team, have creative for
develop organization
6.Multiple task/skill
7.Good personality, smart and friendly, strong
and healthy, good attitude
* Please directly submit your CV to [email protected]
** Interview at Head Office(Bangkok)
3-4 years
2.Pre-opening experience, especially in
recruitment and training is a plus and can
work under construction site
3.Strong knowledge in human resource and
administrative area such as time attendant,
labor law, payroll, staff benefit and
welfare, training plan etc.
4.Able to handle work in small scale staff to
larger scale in the future
Effective communication , fluent in English
skills
5.Able to work hard and under pressure,
independents play as team, have creative for
develop organization
6.Multiple task/skill
7.Good personality, smart and friendly, strong
and healthy, good attitude
* Please directly submit your CV to [email protected]
** Interview at Head Office(Bangkok)
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for planning, managing, controlling, coordinating and participating in personnel activities such as the administration of benefits, wages and salaries, labour and employee relations; for the formulation and recommendation for implementation and execution of resort personnel policies, rules, procedures and programs.
Welfare
สวัสดิการ
ทำงาน จันทร์- เสาร์ (หยุด6วัน/เดือน)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |