รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.09.2019 | Viewers 3,073
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Patong
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
6 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
สถานที่ปฏิบัติงาน : โรงแรมหลับดี สาขาสมุย
Overall
- Manage strategy, implementation, in particular regarding budgets and timelines
- Advise the Management Team on key planning issues and make recommendations on important business decisions
- Establish operational (Manual) processes / process improvement and tied to long-term goals
- Develop annual budgets and capex each year according to timelines
- Produce reports and programs as designated by the corporate office
Financial
- Ensure budget control of all expenses, drive revenues, and create monthly reports
- Demonstrate successful execution of business strategies for Lubd Siem Reap
Traveller Satisfaction
- Demonstrate and promote the lubd key aspects commitment to providing the best possible traveller experience
- Ensures that all guest related issues and resolved in a manner consistent with the company- s goals and objectives
- Inspects and documents repairs and cleanliness of properties to ensure optimum upkeep and repair, room cleanliness and overall property appearance
- Spend time with the travellers in the hostel promoting Lubd and supporting activities and experiences on a day to day basis
Team Management
- Communicates all policies and procedures to entire team. Conducts regular meetings to provide various information including company communications, policy reviews, local property activities, and goals
- Motivates and gives direction to all employees and promotes the lub d key aspects
- Mentors and develops Pre-opening team, provides learning opportunities by assigning new tasks responsibilities; evaluates the team strengths and weaknesses and provides training and on the job tasks to prepare career path for GM opportunities
- Develop KPI's for the team in accordance with the corporate office.
Overall
- Manage strategy, implementation, in particular regarding budgets and timelines
- Advise the Management Team on key planning issues and make recommendations on important business decisions
- Establish operational (Manual) processes / process improvement and tied to long-term goals
- Develop annual budgets and capex each year according to timelines
- Produce reports and programs as designated by the corporate office
Financial
- Ensure budget control of all expenses, drive revenues, and create monthly reports
- Demonstrate successful execution of business strategies for Lubd Siem Reap
Traveller Satisfaction
- Demonstrate and promote the lubd key aspects commitment to providing the best possible traveller experience
- Ensures that all guest related issues and resolved in a manner consistent with the company- s goals and objectives
- Inspects and documents repairs and cleanliness of properties to ensure optimum upkeep and repair, room cleanliness and overall property appearance
- Spend time with the travellers in the hostel promoting Lubd and supporting activities and experiences on a day to day basis
Team Management
- Communicates all policies and procedures to entire team. Conducts regular meetings to provide various information including company communications, policy reviews, local property activities, and goals
- Motivates and gives direction to all employees and promotes the lub d key aspects
- Mentors and develops Pre-opening team, provides learning opportunities by assigning new tasks responsibilities; evaluates the team strengths and weaknesses and provides training and on the job tasks to prepare career path for GM opportunities
- Develop KPI's for the team in accordance with the corporate office.
Job Details
รายละเอียดงาน
We are looking for a genuine, dynamic, hospitality individual who may have experience working in hostels before, but must have worked in hotels / hostels in a senior management position for at least 6 years.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- การันตีเซอร์วิสชาร์จ 4,000 บาท
- เงินช่วยค่าเช่าบ้านทุกตำแหน่ง 1,000 บาท
- เงินอินเซนทีฟ (ตามเงื่อนไขที่บริษัทกำหนด)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
- การันตีเซอร์วิสชาร์จ 4,000 บาท
- เงินช่วยค่าเช่าบ้านทุกตำแหน่ง 1,000 บาท
- เงินอินเซนทีฟ (ตามเงื่อนไขที่บริษัทกำหนด)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |