×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.12.2017 | Viewers 599
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Koh Kood
เกาะกูด

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Previous experience managing a team of housekeeping employees through motivation,
coaching and development.
- The ability to anticipate customer needs, change goals and direction quickly and
multitask
- Working knowledge of rooms management systems.
- Advanced knowledge of Housekeeping process and procedures.
- Proven experience supervising housekeeping departments of 15+ employees.
- Ability to maintain a budget
- Proven excellence in customer service.
- Capable of using independent judgment/solid decision making skills
ability
- Proven comfort and experience to interact effectively with all levels of management,
guests, associates, and clientele, both inside and outside of the organization.
Job Details
รายละเอียดงาน
Manage the daily activities of the Housekeeping department to include appropriate
cleaning of all offices, concourses, seating areas, washrooms, restaurants, concession
stands, suites, and all public spaces.
- Planning, organizing and directing team members to ensure the highest degree of guest
satisfaction.
- Daily supervision of the housekeeping staff, including the day, event and post-event
crews.
- Daily supervision of the grounds keeping staff, including the day, event and post-event
crews.
- Purchase, re-order and maintain housekeeping supplies and inventory.
- Conduct pre-event inspections of all rooms, concourses, clubs, seating areas and public
areas prior gate opening for every event held at the Arena.
- Recruit, schedule and train all new housekeeping staff members.
- Maintain the housekeeping budget, providing billing summaries and expenses for all pre
and post events.
- Uphold the highest standards of cleanliness, safety, and conduct.
- Knowledge of OSHA and safety standards within Housekeeping department.
- Determines and maintains the department work schedule used to notify staff of
upcoming events and ensure proper preparation and staffing for each event.
- Ensures the proper maintenance of all equipment; makes arrangements for repair
and/or replacement of used and damaged equipment
Welfare
สวัสดิการ
- ห้องพักเดี่ยวระดับหัวหน้าแผนก
- อาหาร 3 มื้อ
- OC
- ประกันสังคม
- ยุนิฟอร์ม
- ซักรีด
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด