×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.01.2018 | Viewers 1,054
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pranburi
ปราณบุรี

Education :
การศึกษา
High School Education
มัธยมศึกษาตอนปลาย
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
OPERATIONAL
1. To provide all guests with a Health Assessment Form.
2. To set up the Spa booking systems daily and make and check bookings for the Spa.
3. To check and assist with the set up of the daily operations of the Spa Reception according to Standards contained in the
Spa Manual.
4. To provide service promptly, courteously and accurately.
5. To request and collect stock and supplies in accordance with minimum stock levels.
6. To study and evaluate operations and procedures and suggest improvements to the Manager.
7. To ensure IPOD/MP3 is in good condition to work once per week.
8. To ensure the cleanliness and hygiene of the reception area and Spa, concentrating on the wet areas.
9. To remove and replace towels and amenities in the wet areas.
10. To handle guest complaints or pass to Assistant Spa Manager / Spa Manager.
11. To assist in making guest bills.
12. To assist in making appointment cards or appointment schedules for the following day.
13. To answer the Spa Reception telephone.
14. To assist the receptionists by recommending and selling different treatments to maximise revenues.
15. To be responsible for escorting new guests to and from the wet areas or as otherwise required.
16. To recommend the retail products to the guests.
17. To conduct spa tours as requested
18. To prepare and serve juice, ginger tea and water
19. To prepare cold towels and ice
20. To check spa cards and commissions
21. To ensure reception is stocked with guest comment cards, health assessments & appointment cards
22. To oversee guest history
23. To determine when service recoveries are required and action accordingly with liaison with the Senior receptionist and/or Assistant Spa Manager

ADMINISTRATIVE
1. To record daily requisitions in the balance or record book.
2. To report lost and found items and submit guest incident reports to the Manager.
3. To complete documents / controls / reports for duty
4. To assist with sending bills to Front Office and Accounts Departments.

GENERAL
1. To establish good guest relations and rapport.
2. To handle guest complaints or pass to Spa Manager.
3. To check and follow up on the repair and maintenance of the section.
4. To ensure high standards of cleanliness of the reception and the Spa.
5. To report for duty punctually wearing the correct uniform.
6. To assist in the building of an efficient team of employees.
7. To provide a courteous and professional service at all times.
8. To have a complete understanding of and adhere to the Resort- s employee rules and regulations.
9. To have a complete understanding of and adhere to the Resort- s policy relating to fire, hygiene, health and safety.
10. To carry out other duties as assigned by the Management.

OCCASIONAL DUTIES
1. To carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด