×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.10.2018 | Viewers 2,847
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pranburi
ปราณบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Welcome and assist arriving guests and handles departures procedures enduring all information is accurate and room assigned are according to arrangements confirmed. Ensures guest accounts are correct and received payment.
2. Escort guests to their accommodations and explains the facility and services of the hotel and the room. Assisting guests for any requirements they may require on arrival or departure.
3. Ensure registration card information and billing arrangements are accurate. Processed registration card for date entered in the FIDELIO system according registration card, room key, messages, welcome booklets, etc. To ensure a fast and efficient welcome impression to guests. Assigns room according to reservation requests and guest history information.
4. Maintain courtesy, alertness, helpful attitude toward guests and colleagues.
5. Accepts reservation and message made by guest and processed this according to established procedures.
6. Review daily comment, logbook and special guest request to ensure they are handled accordingly.
7. Attend to all guest required comments and requests at the desk and over the telephone in a courteous and professional manner.
8. Maintains guest- s room key and cashiering control.
9. Works with cash float, handles currency exchanged, posting payments for hotel services.
10. Post payments, charges and credits to guest and city ledger account; maintain credit information and confirming date with other department.
11. Cashiering function include reconciliation of work as directed by the controller.
12. Performs other duty as directed by director of Chinese Guest Service or Front office Manager.
13. Ensure Chinese amenities and welcome letter set up before guests arrive during room inspection.
14. Assist bell captain for next day Chinese newspaper order
15. Suggestive sell for F&B, Limousine and massage for in house guests. Provide update Bangkok information.
16. Booking for restaurant, spa, golf, ticket, transportation the same as concierge.
17. Check arrival guest requirement and history and assign room accordingly.
18. Update guest profiles form guest comment during stay.
19. Assist Front Desk in the following areas when not required with Chinese guest.
20. Check the bill of in house Chinese guests one day before their departure.
21. Translate all the document that concern with Chinese Languages.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด