×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.01.2016 | Viewers 922
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
QUALIFICATIONS, EDUCATION AND ATTRIBUTES
- - Must have a solid proven career background in Hotels / Resorts (ideally 8 to 10 yrs.)
- Well experience in the Thai Hospitality and Tourism fields
- Must have at least 8-10 years- experience in sales and marketing
- Must have at least 4-5 years- experience at managerial level as Assistant Director or Director level role
- Able to manage the sales and marketing activities for multiple hotels
- Thorough knowledge and well connected with various partners in all markets / segments / distribution channels for South East Asia (currently the group is operating in Thailand, Myanmar, Cambodia and India)
- Excellent knowledge of European, Middle East and Asian Markets
- People- s developer; must be able to provide excellent training, motivating and mentoring expertise
- Excellent people management skills and able to motivate and lead a diverse work force to achieve desired results
- Exceptional understanding of finance, forecasts, budgets and KPIs
- Mature personality
- Willing to travel to trade shows / Road Shows and visit properties
- Good interpersonal and communication skills
- Strong result oriented and can work under pressure
- Excellent managerial, negotiation, organizational, following up, presentation and client handling skills
- Proven career success and a solid reputation in the industry
- Have open ears to what the client needs without compromising on service delivery and brand standards
- Have experience in brand management and good knowledge of digital / online / social media marketing would be a plus
- English native speaker is preferred but not mandatory; the ability to speak other languages would be an advantage

IMPORTANT NOTE:
Essential functions of this job are described under the headings above. The job requirements and features are subject to change from time to time due to the then-current needs and requirements of the company and the hotel in order to stay relevant.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Directly responsible for managing the sales and marketing department
- Managing overall marketing functions, initiating strategies, promotions & events and conducting marketing strategic for the publishing and online business.
- Develop goals and objectives, projects and priorities and assign them to Sales Teams
- Analyzing the market potential and profitability of various products in the field of publishing, online business and cable/satellite TV business.
- Controlling budget and conducting sales team and leading team to achieve sales target and managing collections.
- Initiating action plan to approach new customer for the company
- Analyzing market trends and prepare/change current plans
- Work hand-in-hand with various department heads
- Responsible for all copywriting

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด