รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.01.2020 | Viewers 2,755
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 1 year food and beverage management experience.
- Working knowledge of various computer software
programs (MS Office, restaurant management software,
POS) ** Will be advantage.
- Ability to spot and resolve problems efficiently.
- Mastery in delegating multiple tasks.
- Communication and leadership skills.
- Up to date with food and beverages trends and best
practices.
- Ability to manage personnel and meet financial targets.
- Guest-oriented and service-minded.
- Working knowledge of various computer software
programs (MS Office, restaurant management software,
POS) ** Will be advantage.
- Ability to spot and resolve problems efficiently.
- Mastery in delegating multiple tasks.
- Communication and leadership skills.
- Up to date with food and beverages trends and best
practices.
- Ability to manage personnel and meet financial targets.
- Guest-oriented and service-minded.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage all F&B and day-to-day operations within
budgeted guidelines and to the hotel standard.
- Preserve excellent levels of internal and external customer
service.
- Design promotion, exceptional menus, purchase goods
and continuously make necessary improvements
Identify customers needs.
- Hit targets, KPI- s, schedules, policies and
procedures.
- Report on management regarding sales results and
productivity.
budgeted guidelines and to the hotel standard.
- Preserve excellent levels of internal and external customer
service.
- Design promotion, exceptional menus, purchase goods
and continuously make necessary improvements
Identify customers needs.
- Hit targets, KPI- s, schedules, policies and
procedures.
- Report on management regarding sales results and
productivity.
Welfare
สวัสดิการ
- Service charge
- Staff meals in canteen
- Day off
- Public Holidays
- Annual Holiday
- Social Security
- Uniform
- Other benefits & welfare
- Staff meals in canteen
- Day off
- Public Holidays
- Annual Holiday
- Social Security
- Uniform
- Other benefits & welfare
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |