×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.03.2019 | Viewers 1,310
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Females, at least 2 years of experiences in this field.
- Bachelor's Degree from Business Administration, Arts, English, Secretarial or related fields.
- Good commands of both spoken and written English.
- Well organized and an eye for detail, Initiative, hardworking and honesty.
- Computer literacy and good interpersonal skill.
- Service Minded
- Good commands in English
- Computer literacy in MS-Office
Job Details
รายละเอียดงาน
The position will work closely with our Executive providing all secretarial supports, coordinating with all departmental units, handling related jobs and administrative functions to support his/her immediate supervisor.
- In charge of and responsible for the overall day-to-day administrative support functions of the company, branches, division/department.
- Assist in the preparation and amendment Company- s Documents or other documentation which is assigned.
- Managing company- s contract & License & coordinate with other related parties for renew the contract & Licenses.
- Coordinate with other departments and external parties i.e. Government Sector, Public Work, Revenue Department
- Organizing, arranging, and coordinating meeting i.e. Board of Directors meetings, Executive Committee meetings, Annual General Meeting (AGM), etc.
- Prepare meeting agendas, minutes and supporting documents in Thai and English for Board members and Committee members.
- Having responsibilities for all matters connected with Board meetings and contributing to best corporate governance practices.
- Monitoring, manage and maintain on executive- s schedule / calendar.
- Prepare and prescreen document before passing to Executive and keep records and filling.
- Managing the digital data (saved all document) and facilitate document for both Thai Law and overseas
- Coordinates any required repairs to office equipment.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม.10500 กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.lubd.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.03.2019
(Lub d Brand Office) Group Revenue Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d Brand Office) Sales & Reservations Admin
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
18.03.2019
(Lub d Phuket - Patong) Beach Club Manager/Club Manager/Bar Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d - Samui) Hostel Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d Brand Office) Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d Brand Office) Assistant Training & Development Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
18.03.2019
(Lub d - Samui) Marketing Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d - Samui) Bartender/Mixologist
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d Phuket - Patong) Front Desk Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
18.03.2019
(Lub d - Samui) Sales Manager/Sr.Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d Phuket - Patong) Bartender
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
18.03.2019
(Lub d Brand Office) Human Resource Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.03.2019
(Lub d Brand Office) Executive Administrator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register