×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.07.2019 | Viewers 1,949
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 2 years of experiences in this field.
- Bachelor's Degree from Business Administration, Arts, English, Secretarial or related fields.
- Good commands of both spoken and written English.
- Well organized and an eye for detail, Initiative, hardworking and honesty.
- Computer literacy and good interpersonal skill.
- Service Minded
- Good commands in English
- Computer literacy in MS-Office
Job Details
รายละเอียดงาน
- In charge of and responsible for the overall day-to-day administrative support functions.
- Assist in the preparation and amendment Company- s Documents or other documentation.
- Assist Compliance Company- s contract & License & coordinate with other related parties for renew the contract & Licenses.
- Assist compliance with other departments and external parties i.e. Government Sector, Public Work, Revenue Department
- Organizing, arranging, and coordinating meeting i.e. Board of Directors meetings, Executive Committee meetings, Annual General Meeting (AGM), Help with any onboard of HR etc.
- Prepare meeting agendas, minutes and supporting documents in Thai and English for Board members and Committee members.
- Having responsibilities for all matters connected with Board meetings and contributing to best corporate governance practices.
- Monitoring, manage and maintain on executive- s schedule / calendar.
- Managing the digital data (saved all document) and facilitate document for both Thai Law and overseas
- Support the filing expenses reports for all Executive team.
- Support the checking of Executive team- s credit card use + getting supporting documents.
- Booking flight, hotel + other travel documents for Executive team.
- Support expenses vs budget report for Executive team.
- Support printing, scanning + copying of documents as requested by Executive team.
- Support Executive team if need assistance.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์ (หรือตามตารางการทำงาน)
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2019)
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
16.09.2019
Bartender (Lub d Bangkok - Siam)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
16.09.2019
(Lub d Brand Office) Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
16.09.2019
(Lub d Samui) Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
16.09.2019
Tour guide
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
16.09.2019
Tour and Travel Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
16.09.2019
(Lub d - Patong, Phuket) Hotel Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
16.09.2019
(Lub d Brand Office) Revenue Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
16.09.2019
(โรงแรมหลับดี สาขาสยาม) ซุปเปอร์ไวเซอร์ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
16.09.2019
(Lub d Bangkok - Siam) Host
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
16.09.2019
Legal and Compliance Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
16.09.2019
(โรงแรมหลับดี สาขาสยาม) ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register