รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.01.2022 | Viewers 1,958
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's Degree in Business Administration, Marketing or related fields.
- Fresh graduates welcome and using Social Media as a hobby
- Good knowledge in Hospitality industry program such as Photoshop, PowerPoint, Word, and Outlook.
- Good at maintaining contracts, well organizing skills, Creative, Confidence, Well-groomed, Adaptability and integrity.
- Recognizing & understanding differences & trends.
- Sociable & able to attend social events on behalf of the company as per assignment.
- Fresh graduates welcome and using Social Media as a hobby
- Good knowledge in Hospitality industry program such as Photoshop, PowerPoint, Word, and Outlook.
- Good at maintaining contracts, well organizing skills, Creative, Confidence, Well-groomed, Adaptability and integrity.
- Recognizing & understanding differences & trends.
- Sociable & able to attend social events on behalf of the company as per assignment.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Develop, implement and manage our social media and Daily tasks.
- Manage social media contents.
- Measure the success of every social media activities.
- Stay up to date with latest social media best practices and technologies.
- Use social media marketing tools such as Buffer, Local Measure etc.
- Attend educational conferences.
- Work with proofreader and designers to ensure content is informative and appealing (Social Media, Online Channels/Platforms, websites).
- Provide constructive feedback.
- Manage social media contents.
- Measure the success of every social media activities.
- Stay up to date with latest social media best practices and technologies.
- Use social media marketing tools such as Buffer, Local Measure etc.
- Attend educational conferences.
- Work with proofreader and designers to ensure content is informative and appealing (Social Media, Online Channels/Platforms, websites).
- Provide constructive feedback.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |