×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.12.2018 | Viewers 1,173
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตจตุจักร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelors degree in accounting or business administration
- Previous hotel experience preferred
- Minimum three (3) years of previous work experience in an accounting department
Job Details
รายละเอียดงาน
RIMARY RESPONSIBILITIES:

Obtain and maintain a thorough understanding of the financial reporting and general ledger structure.

- Ensure an accurate and timely monthly, quarterly and year end close.
- Ensure the timely reporting of all monthly financial information.
Assist the Finance Manager in the daily banking requirements.
- Ensure the accurate and timely processing of payable transactions.
- Ensure the monthly and quarterly Bank Compliance activities are performed in a timely and accurate manner.
- Supports budget and forecasting activities.
- Collaborates with the other finance department managers to support overall department goals and objectives.
- Monitors and analyzes department work to develop more efficient procedures and use of resources while maintaining a high level of accuracy.
- Advises hotel F&A staff regarding the handling of non-routine reporting transactions.
- Work with Finance Manager to ensure a clean and timely year end audit.
- Supervise the general ledger group to ensure all financial reporting deadlines are met.
- Assist in development and implementation of new procedures and features to enhance the workflow of the department.
- Provide training to new and existing staff as needed.

KNOWLEDGE AND SKILL REQUIREMENT:

The successful candidate must be able to demonstrate commercial acumen in areas of improving business performance at a practical level.

- Excellent understanding of operational cost control, vendor management
- Must be a strong team player with an ability to build effective working relationships with individuals, other department heads and client representatives
- High degree of personal drive and motivation to succeed
- Strong verbal and written communication skills.
- Strong computer skills required
- Strong interpersonal, supervisory and customer service skills required.
- Ability to multi-task, work under pressure and meet deadlines required.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 Days work week
- Life insurance
- Medical insurance
- Dental insurance
- Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด