×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.11.2019 | Viewers 2,501
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตธนบุรี]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai nationality only
- 3-5 years of experience
- Hotel background would be advantage
Job Details
รายละเอียดงาน
- Providing overall leadership and management of the Banquets and Events hosted by the hotel.
- To interact with guests, suppliers, and other partners as required to ensure maximum guest satisfaction and maximize the returns to the hotel
- To motivate and supervise all employees involved in the provision of banqueting and events service, and ensure that the service they deliver is in line with the best Anantara service standards.
- With the hotel training manager, identify training needs and develop and deliver the required training for department employees to meet the needs of the business. Support the training of Departmental Trainers to continue to improve hotel service levels.
- To be aware of the best external competitor offerings in the local market, and to continually work with hotel colleagues to improve our own offerings with the goal of being the best in the market for creativity, service, choice, and value for money.
- Coordinates with the purchasing department of the hotel for specific purchasing requirements relating to the Banqueting Department.
- To be a sales champion for the hotel, generating and following up on business referrals and potential sales leads to maximize business for the hotel.
- To work closely with Sales colleagues in respect of requests for inspection, or care of walk-in potential clients
- To assist in the design and implementation of attractive banquet packages and ways to promote them.
- Use established file and traces system to ensure consistency.
- To promptly respond to all messages, ensuring that all messages are returned within 4 hours.
- To ensure use of standardized form letters by all Event Management Team as response to inquiries, tentative/definite bookings, thank you, cancellations and rebooking. Ensure appropriate letters are sent and filed.
- To have full knowledgeable of the following: Function room capacities and various set ups, available space and rental charges, Menus and pricing, Guarantee policy Cancellation policy, Payment policy, Corkage fees, Miscellaneous pricing ( floral, entertainment, etc), Shipping /receiving policies
- Post Event - to contact clients after scheduled functions to ensure guest satisfaction and to solicit rebooking
- To monitor, handle and process all billing/ payment procedures according to Accounting standards.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด