รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.03.2019 | Viewers 1,766
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
10 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Fluent in English both speaking & writing.
- Computer literacy.
- Minimum 10 years experience as GM in hotel line.
- Having experience in Sales & marketing would be advantageous.
- Possess a strong Leadership ,well organised, energetic, good interpersonal and communication skills.
- Computer literacy.
- Minimum 10 years experience as GM in hotel line.
- Having experience in Sales & marketing would be advantageous.
- Possess a strong Leadership ,well organised, energetic, good interpersonal and communication skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Lead, through subordinate staff, the effective management of the Rooms, Food & Beverage and other functional areas to maximize financial performance while upholding quality standards and maximizing levels of guest satisfaction.
- Direct the maximization of room revenue by anticipation of market shifts, development and monitoring of annual business and marketing plans, and participating in appropriate national marketing efforts.
- Direct, manage, train and counsel sales, catering and revenue management staff.
- Handling complaints, and oversee the service recovery procedures.
- Provide effective leadership to hotel team members.
- Direct the maximization of room revenue by anticipation of market shifts, development and monitoring of annual business and marketing plans, and participating in appropriate national marketing efforts.
- Direct, manage, train and counsel sales, catering and revenue management staff.
- Handling complaints, and oversee the service recovery procedures.
- Provide effective leadership to hotel team members.
Welfare
สวัสดิการ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |