รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.12.2019 | Viewers 1,370
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 2 years experience in the same position, has experience in AccorHotels Group is an advantage.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Prepare personally VIP and Executive Floor guests arrival (Room block, room inspection, check welcome amenities & welcome kit coordination with concierge and welcomer team.
- Ensure personally greeting of the guest, socialize with them during their stay for ensure that they're enjoying the stay in the best conditions possible.
- Motivates the team, encouraging members to promote the brand's loyalty programme to guests.
- Prepare the departure(check the invoice in advance, reconfirm transportation and coordinate with Front Team) Assist personally at the guest farewell and escort them until the hotel door.
- Announce all details of the VIP & Executive Floor guests activity on a daily basis at the Front Office meeting.
- Coordinator of the communication to ensure the good knowledge of the Lounge team, especially the VIP movements, Standards & Procedures.
- Improvement of the product "Lounge" work on the Lounge concept, updating the existing one. Any update of Lounge SOP has to be approved by FOM before implementation in the operations.
- Supervise over all at Executive lounge both Front Office Operation and Food and Beverage.
- Ensure personally greeting of the guest, socialize with them during their stay for ensure that they're enjoying the stay in the best conditions possible.
- Motivates the team, encouraging members to promote the brand's loyalty programme to guests.
- Prepare the departure(check the invoice in advance, reconfirm transportation and coordinate with Front Team) Assist personally at the guest farewell and escort them until the hotel door.
- Announce all details of the VIP & Executive Floor guests activity on a daily basis at the Front Office meeting.
- Coordinator of the communication to ensure the good knowledge of the Lounge team, especially the VIP movements, Standards & Procedures.
- Improvement of the product "Lounge" work on the Lounge concept, updating the existing one. Any update of Lounge SOP has to be approved by FOM before implementation in the operations.
- Supervise over all at Executive lounge both Front Office Operation and Food and Beverage.
Welfare
สวัสดิการ
- Working 5 Days/Week
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |