รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.06.2019 | Viewers 707
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualification
- Female age between 22-35 year old
- BSc/BA in business administration or relevant
field; certification in sales or marketing
will be an asset
- Ability to multi-task, prioritize and manage
time effectively
- Good computer skills (MS Office)
- Proficiency in English
- Well-organized and responsible with an
aptitude in problem-solving
- Fluency verbal and written communication
skills
- Female age between 22-35 year old
- BSc/BA in business administration or relevant
field; certification in sales or marketing
will be an asset
- Ability to multi-task, prioritize and manage
time effectively
- Good computer skills (MS Office)
- Proficiency in English
- Well-organized and responsible with an
aptitude in problem-solving
- Fluency verbal and written communication
skills
Job Details
รายละเอียดงาน
Duties & Responsibilities
- Greet customers warmly and ascertain problem
or reason for calling
- Follow customer buying target and increase
buying
- Resolve customer complaints via phone, email,
mail or social media
- Inform customer of deals and promotions
- Resolve product or service problems by
clarifying the customer's complaint;
determining the cause of the problem;
selecting and explaining the best solution to
solve the problem; expediting correction or
adjustment; following up to ensure resolution
- Recommend potential products or services to
management by collecting customer information
and analyzing customer needs
- Greet customers warmly and ascertain problem
or reason for calling
- Follow customer buying target and increase
buying
- Resolve customer complaints via phone, email,
mail or social media
- Inform customer of deals and promotions
- Resolve product or service problems by
clarifying the customer's complaint;
determining the cause of the problem;
selecting and explaining the best solution to
solve the problem; expediting correction or
adjustment; following up to ensure resolution
- Recommend potential products or services to
management by collecting customer information
and analyzing customer needs
Welfare
สวัสดิการ
- Bonus
- SSO
- SSO
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |