รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.12.2023 | Viewers 1,884
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Prachin Buri
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
วุฒิปริญญาตรี
สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Maintains the strictness confidentiality on all matters relating to Best Western International, including all other internal matters directed to the General Manager- s Office and the Hotel.
2. Provides full PA and secretarial assistance to the General Manager, including preparation of correspondence, screening telephone calls and organizing appointments,
3. Liaises with Department Heads and employees in relation to necessary follow-up on queries, deadlines, requests and special functions instigated by the General Manager.
4. Liaises with the Executive Committee members to ensure reporting deadlines to Division / Regional Offices and Owners Representatives are met.
5. Coordinates Monthly Management Report to ensure Regional deadlines are met.
6. Attends and transcribe minutes of weekly Department Heads Meeting for distribution to Department Heads.
7. Coordinates travel arrangement for the General Manager, Excom and Department Heads as requested.
8. Drafts Guest Questionnaire responses to be approved and signed by the General Manager.
9. Assists Department Heads with preparation of correspondence in answer to guest queries and complaints.
10. Maintains an efficient filing and Trace system.
11. Represent the General Manager- s Office at guest / employee functions as required.
12. Coordinates and allocates overflow work amongst hotel secretaries.
13. Assists in preparing the yearly Budget documents.
14. Sorts and distributes daily mails and coordinate courier services
15. Liaises for office equipment Liaises and maintains requirements (i.e. copier, printers), including control and cost containment of Executive Office stationery supplies.
16. Ensures compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.
17. Complies with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
2. Provides full PA and secretarial assistance to the General Manager, including preparation of correspondence, screening telephone calls and organizing appointments,
3. Liaises with Department Heads and employees in relation to necessary follow-up on queries, deadlines, requests and special functions instigated by the General Manager.
4. Liaises with the Executive Committee members to ensure reporting deadlines to Division / Regional Offices and Owners Representatives are met.
5. Coordinates Monthly Management Report to ensure Regional deadlines are met.
6. Attends and transcribe minutes of weekly Department Heads Meeting for distribution to Department Heads.
7. Coordinates travel arrangement for the General Manager, Excom and Department Heads as requested.
8. Drafts Guest Questionnaire responses to be approved and signed by the General Manager.
9. Assists Department Heads with preparation of correspondence in answer to guest queries and complaints.
10. Maintains an efficient filing and Trace system.
11. Represent the General Manager- s Office at guest / employee functions as required.
12. Coordinates and allocates overflow work amongst hotel secretaries.
13. Assists in preparing the yearly Budget documents.
14. Sorts and distributes daily mails and coordinate courier services
15. Liaises for office equipment Liaises and maintains requirements (i.e. copier, printers), including control and cost containment of Executive Office stationery supplies.
16. Ensures compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.
17. Complies with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
Welfare
สวัสดิการ
Service charge
อาหารแคนทีน
หอพักพนักงาน
ประกันสุขภาพกลุ่ม
อาหารแคนทีน
หอพักพนักงาน
ประกันสุขภาพกลุ่ม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.03.2024 |
Room Division Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Reservation Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Executive Housekeeper จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
2. Marketing Executive for on line marketing, images. จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.03.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.03.2024 |
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.03.2024 |
Laundry Supervisor (หัวหน้าแผนกซักรีด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.03.2024 |
Guest Service Assistant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |