รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.10.2019 | Viewers 564
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Ability to upsell F&B items and resolve complaints
- Thorough knowledge of Japanese menus and beverage items
- Ability to perform table side food presentation
- Good human relations skills
- Ability to train staff and report on their progress
- Ability to deal with guests and resolve problems
- Knowledge of wines
- Ability to communicate well with guests when taking orders
- Can relay orders to staff.
- Good knowledge of a la carte service
- Thorough knowledge of Japanese menus and beverage items
- Ability to perform table side food presentation
- Good human relations skills
- Ability to train staff and report on their progress
- Ability to deal with guests and resolve problems
- Knowledge of wines
- Ability to communicate well with guests when taking orders
- Can relay orders to staff.
- Good knowledge of a la carte service
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist the Assistant Manager with the daily operation of the venue, ensuring maximum guest satisfaction and profit contribution.
- Must be punctual in his scheduled time to check his station, train his staff about menus and service procedures and discipline the staff.
- The Supervisor will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the Hotel- s policies and procedures, ensuring that a high level of service quality is maintained.
- Must be punctual in his scheduled time to check his station, train his staff about menus and service procedures and discipline the staff.
- The Supervisor will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the Hotel- s policies and procedures, ensuring that a high level of service quality is maintained.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 days work week
- Public Holiday
- Annual Leave
- Service Charge
- Duty meal
- Uniform
- Social Security
- Group insurance
- Split Shift Allowance
- Public Holiday
- Annual Leave
- Service Charge
- Duty meal
- Uniform
- Social Security
- Group insurance
- Split Shift Allowance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |