รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.03.2020 | Viewers 1,676
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
หลายอัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Diploma holder and above
2.Dynamic and self-motivated with strong verbal and written communication skills
3.Passion for entrepreneurial, tech, creative and collaborative communities
4.Knowledge of current trends and happenings in the local sector
5.A people person and a do-er: be ready to get all hands-on!
6.Attention to detail with the ability to anticipate and react to the needs of residents- demands
7.Tech savvy, able to pick up and use new systems and technology solutions easily
8.Interesting skill/talent (lyf skill) e.g. coffee making, bartending, singing, computer geek
9.Able to work on shift and weekends
10.Good communication, writing and presentation skills, in both English and a local language
2.Dynamic and self-motivated with strong verbal and written communication skills
3.Passion for entrepreneurial, tech, creative and collaborative communities
4.Knowledge of current trends and happenings in the local sector
5.A people person and a do-er: be ready to get all hands-on!
6.Attention to detail with the ability to anticipate and react to the needs of residents- demands
7.Tech savvy, able to pick up and use new systems and technology solutions easily
8.Interesting skill/talent (lyf skill) e.g. coffee making, bartending, singing, computer geek
9.Able to work on shift and weekends
10.Good communication, writing and presentation skills, in both English and a local language
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Responsible for guest- s satisfaction
2.Able to maintain a high level of services to tenants/guests.
3.Always initiates and recommends all measures in order to maximize tenant- s comfort as well as improvise customer relation.
4.Ensure that the department- s operation is smooth and efficient at all time.
5.Responsible for managing the team of Front Office Department and making sure that the Front Desk offers a warm welcome, speedy and efficient check in and check out.
6.Performing financial and administrative book keeping activities.
7.Monitoring record of room availability using PMS
8.Maintaining resident preference profiles and track their likes and dislikes.
9.Solving member related issues to ensure a cohesive community and to manage member expectations.
2.Able to maintain a high level of services to tenants/guests.
3.Always initiates and recommends all measures in order to maximize tenant- s comfort as well as improvise customer relation.
4.Ensure that the department- s operation is smooth and efficient at all time.
5.Responsible for managing the team of Front Office Department and making sure that the Front Desk offers a warm welcome, speedy and efficient check in and check out.
6.Performing financial and administrative book keeping activities.
7.Monitoring record of room availability using PMS
8.Maintaining resident preference profiles and track their likes and dislikes.
9.Solving member related issues to ensure a cohesive community and to manage member expectations.
Welfare
สวัสดิการ
1.ประกันกลุ่ม
2.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
3.โบนัสประจำปี
4.ปรับเงินเดือนประจำปี
5.เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
6.วันลาพักร้อน
7.ตรวจสุขภาพประจำปี
2.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
3.โบนัสประจำปี
4.ปรับเงินเดือนประจำปี
5.เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
6.วันลาพักร้อน
7.ตรวจสุขภาพประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้