รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.12.2019 | Viewers 1,124
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
5 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/ Female
2.Prefer 2-3 years in Supervisor Level Experience required
3.Prefer Bachelor degree
4.Knowledge of current trends and happenings in the local sector.
5.Highly responsible & reliable
6.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
7.Must be flexible in terms of working hour
8.Interesting skill/talent (lyf skill) e.g. coffee making, bartending, singing, computer geek
9.Good communication, writing and presentation skills, in both English and a local language.
2.Prefer 2-3 years in Supervisor Level Experience required
3.Prefer Bachelor degree
4.Knowledge of current trends and happenings in the local sector.
5.Highly responsible & reliable
6.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
7.Must be flexible in terms of working hour
8.Interesting skill/talent (lyf skill) e.g. coffee making, bartending, singing, computer geek
9.Good communication, writing and presentation skills, in both English and a local language.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To ensure the guest services team are performing their duties in line and to report any issues
2.Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stay in the Serviced Apartment.
3.Assists in answering inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
4.Monitors record of room availability and guests' accounts using computers.
5.Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased.to line manager.
2.Pays special attention to important guests and makes sure that they are satisfied with all aspects of stay in the Serviced Apartment.
3.Assists in answering inquiries pertaining to hotel services, registration of guests, and shopping, dining, entertainment, and travel directions.
4.Monitors record of room availability and guests' accounts using computers.
5.Deals with complaints from customers and ensures that customers are appeased.to line manager.
Welfare
สวัสดิการ
1.ประกันกลุ่ม
2.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
3.โบนัสประจำปี
4.ปรับเงินเดือนประจำปี
5.เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
6.วันลาพักร้อน
7.ตรวจสุขภาพประจำปี
2.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
3.โบนัสประจำปี
4.ปรับเงินเดือนประจำปี
5.เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
6.วันลาพักร้อน
7.ตรวจสุขภาพประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้