×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.02.2020 | Viewers 361
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chon Buri
ชลบุรี

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. At least High Vocational diploma in any relevant discipline
2. Minimum of 1 year in Call Center, Customer Service experience
3. Have good English communication skills both in written and spoken
4. Posses good communication and interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
Provide all communications both external and internal professionally and with the good level of language skills. Operate the hotel switchboard, incoming and outgoing faxes, hotel- s paging system. Records and transfers calls. Provide telephone services and information to guests. Provides all charges are allocated in accordance with the hotel credit policy.

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
13.02.2020
Distribution Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.02.2020
Quality Assurance Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.02.2020
Therapist (พนักงานนวด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register