รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.03.2020 | Viewers 880
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least Bachelor Degree in any field.
- Experience in secretarial, sales coordinator etc.
- Effective telephone communication skills, and computer literate.
- Proficiency in English Communication.
- Experience in secretarial, sales coordinator etc.
- Effective telephone communication skills, and computer literate.
- Proficiency in English Communication.
Job Details
รายละเอียดงาน
Work Based at Best Western Premier Sukhumvit (Sukhumvit Soi 1)
ทำงานที่ โรงแรม เบสเวสเทิร์น พรีเมียร์ สุขุมวิท (ซอย สุขุมวิท 1)
Responsible for effectiveness and efficiency of general in supporting for Sales Coordinator, AGM and all sales administrative secretarial function.
ทำงานที่ โรงแรม เบสเวสเทิร์น พรีเมียร์ สุขุมวิท (ซอย สุขุมวิท 1)
Responsible for effectiveness and efficiency of general in supporting for Sales Coordinator, AGM and all sales administrative secretarial function.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |