×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.08.2020 | Viewers 681
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Surat Thani
สุราษฎร์ธานี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Male/Female age 30-55 years old.
-Minimum of 3 years in hotel experience in front office manager or operation manager.
- Must be a self-motivated and dedicated individual.
- Creative and able to work as a team.
- Strong in building relationships and able to communicate at all levels.
- Possess skills for leadership, risk management, scheduling and budgeting.
- Professional English communication and computer literate.
- Good personality and open minds.
- Able to work well under pressure
- Knowledge of Commache program.
- Can stay on the raft
Job Details
รายละเอียดงาน
The Front Office Manager provides guest service as well as supervision, direction, leadership, planning, coaching, coordinating, serving, training and participating in all areas under supervision of the Front Office Department in accordance with the objectives, performance and quality standards established by Management. - Sets and provides proper provision for all stationery, and also monitors and summarizes with an inventory report each month. - Involved on budgeting and forecasting in regards to the Front Office Department and also controls all expenses if not necessary used. - Determines and establishes Policies & Procedures, SOPs, Job Descriptions and Training Plans in the Department and monitors the results. - Develops new service and operating standards that sets the resort apart from competitors, and exceeds guest expectations and summarizes to the Resort Manager each month on achieved points. Creates all CRM sections to contact the guest and file in the system. - Establishes policies, procedures, training and daily follow up to all front desk staff so as to ensure the correctness of market segmentation, source of business and rate codes being entered into the system. The FO manager double checks all operational functions and corrects all point by tracking. - To ascertain that all staff fully understand all set service standards and must anticipate all requests from guests prior to their arrival and until departure from the hotel.
Welfare
สวัสดิการ
1. Service Charge เซอร์วิสชาร์จ
2. Uniform ยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
3.อาหารพนักงาน Staff Meal
4.Staff Dormitory. (หอพักพนักงาน)
5. Day Off average 5 day/Month วันหยุดประจำสัปดาห์ 5 วัน/เดือน
6. Annual leave start 6 days, Public Holiday 13 day.ลาพักร้อนริ่มต้นที่ 6 วัน / นักขัตฤกษ์ 13 วัน
7. Social Security ประกันสังคม
8. Life & Group Insurance ประกันสุขภาพและประกันชีวิตกลุ่ม
9. Insurance for Death ประกันชีวิตกรณีเสียชีวิต
10. Staff Discount สิทธิในการซื้อผลิตภัณฑ์ของบริษัทและส่วนลดต่างๆ
11. Employee of the Year พนักงานดีเด่นประจำปี
12. Staff Birthday Party, Staff Party, Staff Activity, Team Building and Staff Trainingงานเลี้ยงสังสรรค์ต่างๆ และกิจกรรมของพนักงาน
13. Staff loan เงินกู้พนักงาน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด