×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

General Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor or higher, major in hospitality preferred.
- At least 10 years of relevant experience, with 5 years in a similar capacity/position
- Knowledge in Hospitality industry.
- Knowledgeable, familiar with all aspects of operations
- Computer skills in Word, Excel, Power Point
- Excellent communications and public relations skills.
- Possess management and leadership skills
- Good command in English
- Ability to perform well under pressure and stress.
- Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; a team player.
- Ability to receive as well as deliver constructive criticism.

รายละเอียดงาน

The General Manager plans, directs, and coordinates the operations of the Service Apartment. Duties and responsibilities include formulating policies, managing daily operations, and planning the use of human resource. He/She is responsible for every aspect of the Service Apartment, ensuring that guests enjoy their stay, all staff working together as an effective team.

- Ensure the overall efficiency in the daily supervision of the various operations of the Service Apartment including the handing of enquiries and documentation of transactions.
- Drive property performance through effective sales & marketing and revenue management strategies.
- Lead the property in innovation and continuous improvement initiatives.
- Responsible for guest experience and satisfaction.
- Plans and executes control departmental budget.
- Plans and oversees improvements in department such as implementation of IT solutions to document and track operations.
- Provides technical and logistic support to advertising and promotion events.
- To carry out any other works as instructed by the Cluster General Manager in support of the Service Apartment and the Corporate Headquarters.
- Responsible for the planning and execution of on the job training for new hires.
- Plans, monitors and ensures training development of the staff in the department so as to enhance their work performance and career development and to allow potential staff to assume higher roles.

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว