×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.12.2021 | Viewers 215
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Secondary school certificate.
2. 3-5 years experience as a Room Attendant.
3. Spoken and written English.
4. Self motivated, Pleasant, Polite, Independent, Responsible.
Job Details
รายละเอียดงาน
The Housekeeping Supervisor supervises work activities of cleaning personnel to ensure clean, orderly, and attractive rooms in the service apartments. He/she assigns duties, inspects work, and investigates complaints regarding housekeeping service and equipment and take corrective action. May purchase housekeeping supplies and equipment, take periodic inventories, screen applicants, train new employees, and recommend dismissals.

1. Establishes standards and procedures for work of housekeeping staff.
2. Supervises, trains and retrains Room Attendants.
3. Conducts orientation training and in-service training to explain policies, work procedures, and to demonstrate use and maintenance of equipment.
4. Schedule and carry out periodical cleaning programs.
5. Inspects apartments assigned to them for maintenance and cleanliness.
6. Follow up on outstanding maintenance.
7. To pay special attention to VIP apartments and residents.
8. Advises manager, desk clerk, or admitting personnel of rooms ready for occupancy.
9. Attends staff meetings to discuss company policies and patrons' complaints.
10. Investigates complaints regarding housekeeping service and equipment, and takes corrective action.
11. Makes recommendations to improve service and ensure more efficient operation.
12. Screens job applicants, hires new employees, and recommends promotions, transfers, and dismissals.
13. Daily checks to ensure no linen or equipment abuse.
14. Immediate reporting of any damage to furniture, fitting and equipment.
15. Pays special attention to sick residents.
16. Performs cleaning duties in cases of emergency or staff shortage.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.01.2022
Procurement Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Carpenter @Somerset Sukhumvit Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Accounting and Finance Manager @Ascott Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Room Attendant at Somerset Rama 9 Bangkok
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Carpenter (Contract 3 เดือน) at Somerset Sukhumvit Thonglor Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Bellman at Somerset Ekamai Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Finance and Accounting Manager at Ascott Thonglor Bangkok (Pre-opening)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Technician [ช่างเทคนิค] at Somerset Park Suanplu Bangkok
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Procurement Officer | พนักงานจัดซื้อ
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
18.01.2022
Accounting and Finance Supervisor at Somerset Harbourview Sri Racha
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register