×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.11.2022 | Viewers 2,016
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตป้อมปราบศัตรูพ่าย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
What you will need to win:

Next to industry related education and work experience, we want to see an honest smile, creativity, and a can-do attitude from you. With a Team of motivated, educated and empowered people, we are about to take industry standards to the next level; and you need to be happy to explore this path with us.

You will make it to the next round if you are:

- Bachelor- s degree in Hotel Management or relevant discipline, or extensive work experience.
- Minimum of 2-3 years in Food & Beverage Management experience in a similar capacity preferably in a 3-4 stars environment.
- Good knowledge in the Food & Beverage Operations. Proficient in administrative tasks.
- Excellent English communication skills both in written and spoken + local language.
- Holds a professional, curious, outgoing and caring personality with excellent interpersonal skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
Who is a team player & leader, enthusiastic and self-motivated with solid experiences in Food & Beverage in Hospitality segment. Successful candidate will be looking after a hotel operation of 224-rooms and 1 JAM JAM Eatery & Bar located in the heart of Bangkok Chinatown.

- Demonstrates ASAI F&B standards in all interactions. Ensures that the standards are maintained and highly implemented.
- Supervises, coordinates and gives directions to the entire team of colleagues in a very efficient and correct manner.
- Control and analyzes the level on: Quality of Service, Guest Satisfaction, Employees Satisfaction, Operating Equipment, Grooming Standards
- Participate in service as necessary in accordance with the restaurant needs.
- Control stocks for daily use in the restaurant to ensure restaurant- s service requirements are met.
- Control breakage, waste and spoilage.
- Ensures Safe and Healthy work environment for all the guests and the colleagues. Follows Occupational Health & Safety regulations.
- Conduct all administrative work required.
- Maintaining the restaurant- s cleanliness as well as ensuring all maintenance needs are looked after.
- Schedules Guest Reservations and arranges for private function or special events.
- Ensures opening and closing duties are assigned to all colleagues.
- Maintains logbook on day to day bases. Conducts shift briefing.
- Performs job related duties and special project assigned.
- Ensures that the restaurant maintains high quality of service.
- Performs daily checks on staffing level, quality control, maintenance, cleanliness.
Welfare
สวัสดิการ
Why joining us:

Your career goals are important to us, and you have a chance to join us on our mission and develop further skills and qualifications. On top of that we offer:

A competitive salary package
* Five-day work week.
* Duty meals.
* Group medical/ life insurance
* Monthly service charge
* Provident fund
* Performance bonus

If that sounds like you, please send your cover letter and CV in English to: [email protected] or [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Housekeeping Manager /Assistant Housekeeping Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด