รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.04.2024 | Viewers 3,981
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Minimum 5 years experience in this field.
Must be able to understand and speak good level of English.
Good organizational and administrative skill
Good personality, cheerful attitude, proactive and good team player.
Flexible and Proactive.
Patience and self control.
Job Details
รายละเอียดงาน
Oversee the activity of the quality assurance for all operations department and staff, developing, implementing and maintaining a system of quality and reliability.
Responsible for planning, coordinating and conducting training needs and training programs in order to enhance the quality of services off employees as well as to improve the performance efficiency of staff.
Identifies and analyze issues, guests- feedback and other problems recur in multiple points; recommend and facilitate solutions to these issues.
Develops, implements and manages processes to ensure that the service / products meet required specifications for quality, function and reliability prior to delivery service to guests.
Responsible for planning, coordinating and conducting training needs and training programs in order to enhance the quality of services off employees as well as to improve the performance efficiency of staff.
Identifies and analyze issues, guests- feedback and other problems recur in multiple points; recommend and facilitate solutions to these issues.
Develops, implements and manages processes to ensure that the service / products meet required specifications for quality, function and reliability prior to delivery service to guests.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Weetara Wannangam (Talent & Culture Manager)
188 Silom Road Suriyawongse Bangrak Bangkok 10500
เว็บไซต์ : www.pullmanbangkokhotelg.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
188 Silom Road Suriyawongse Bangrak Bangkok 10500
เว็บไซต์ : www.pullmanbangkokhotelg.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
Trainee (for all departments) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Room Attendant [พนักงานทำความสะอาดห้องพัก] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
General Cashier & Paymaster จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Security Officer [พนักงานรักษาความปลอดภัย] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Therapist (พนักงานนวด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Guest Service Agent [GSA] [Welcomer] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.04.2024 |
Quality Assurance and Learning & Development Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Plant Room Engineer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Commis II - Western จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Chief Engineer (หัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
F&B Service Attendant (พนักงานเสริฟ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Income Auditor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |