×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.04.2024 | Viewers 2,209
Salary :
เงินเดือน
25,001 - 30,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor degree
- This position is only open to Thai nationals
- Bachelor- s degree in IT or Computer Science or related field
- At least 1-2 years of experience in all-rounded technical skills on desktop support
- Proactive, energetic, and positive attitude
- Good skills with PCs, LAN/WAN networks, Printers, Internet access
- Microsoft O365 skills is necessary
- Good skills with Windows 10-11 and Mac OS
- Experience troubleshooting systems
- Service-minded and good interpersonal skill
- Working knowledge of computer systems, security, network, and systems administration
- Experience with Hospitality related applications and or systems (PMS, POS, PBX)
- Proven experience in self-motivation, able to work independently, and be able to interact comfortably with all levels of host and management
- Ability to keep up with technical innovation and trends in IT support
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
Job Details
รายละเอียดงาน
- Monitoring system use and security
- Training coordination for existing/ new staff (users only).
- Apply system upgrades.
- Analysis of system problems, rectify errors (seek external assistance if required).
- Monitor systems procedures used recording in daily log if necessary and revise where appropriate.
- Compile monthly system performance reports.
- 24 hour Front Office system support on an - on call- basis (both consistently on call).
- Monitor charges for hardware/software maintenance.
- Assist users in making the best use of the information that is available.
- Maintain integrity of data on system ensuring the Daily Backup was completed successfully.
- Coordinating needs to Departments, i.e. reporting, system use.
- Creating parameter reports for individual departments.
- Liaison with software and hardware vendor i.e. software maintenance, support and hardware installed.
- Maintain hardware/software including all UPS, maintenance agreements and monitor costs on an ongoing basis.
- Correct system software/hardware + UPS problems/faults.
- Ensure adequate supplies of DP consumables (e.g. ribbons, computer paper etc.)
- Maintain detailed log of all IT equipment (i.e. serial numbers, make, model, what software is on each computer, etc.)
- Perform other duties related as assigned by Manager, IT
Welfare
สวัสดิการ
- 8 day off per month
- 9 working hour per day (including 1 hour break)
- The hotel floating service charge
- Meal allowance
- 16 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Social Security Fund
- Provident Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Sales Manager (Corporate)/ Freelance
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Agent, Reservations
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
25.04.2024
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
25.04.2024
Agent, Reservations & GSA
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด