รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.04.2024 | Viewers 1,953
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
10 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-At least 10 years- experience in the hospitality industry, with significant luxury and international experience.
-Previous experience in a Front Office , Food & Beverage.
-Good English Language skills.
-Strong organizational and administrative skills.
-Ability to lead, motivate and develop a team of individuals.
-Detailed knowledge of working practices of Operation , Front of the house.
-Previous experience in a Front Office , Food & Beverage.
-Good English Language skills.
-Strong organizational and administrative skills.
-Ability to lead, motivate and develop a team of individuals.
-Detailed knowledge of working practices of Operation , Front of the house.
Job Details
รายละเอียดงาน
-Assist the General Manager in day to day operations.
-Assigns duties to HOD's and observers performance to ensure adherence to hotel policies and established operating procedures.
-Monitor the Guest feedback on Trip advisor, OTA's etc. and others.
-Receives and resolved or assists the General manager in resolving guest complaints and service recovery process.
-Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP, Hotel policies, procedures and service standards.
-Performs sudden audits on rooms and other operating areas.
-Assigns duties to HOD's and observers performance to ensure adherence to hotel policies and established operating procedures.
-Monitor the Guest feedback on Trip advisor, OTA's etc. and others.
-Receives and resolved or assists the General manager in resolving guest complaints and service recovery process.
-Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP, Hotel policies, procedures and service standards.
-Performs sudden audits on rooms and other operating areas.
Welfare
สวัสดิการ
- Attractive Salary
- Service Charge
- Public Holidays
- Annual Vacation
- Group Insurance
- 2 Day off per week
- Provident Fund
- Staff Uniform & Laundry
- Meal Allowance
- Social security
- Annual Medical Check Up
- etc.,
- Service Charge
- Public Holidays
- Annual Vacation
- Group Insurance
- 2 Day off per week
- Provident Fund
- Staff Uniform & Laundry
- Meal Allowance
- Social security
- Annual Medical Check Up
- etc.,
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |